Quote (BraSma @ 14 Oct 2012 20:51)
haha truue dat asså! Fyfan asså.
eller när man inte lyssnar ordentligt. har alltid haft svårt att fokusera, jag kan utan att överdriva säga att jag fick göra lätt 200 armhävningar per dag de första dagarna..
kändes som en jäkla ångvält hade kört över mina axlar asså xD
Men sjukt kul, erkänn?
Tror det är så rätt generellt i kampsporter.
Tränade karate när jag var yngre, precis samma sak där. Armhävningar, situps, jägarvila.. Allt möjligt sådant till överdrift! ^^