d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1475547564757475847595002Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jun 17 2010 05:09am
Quote (Ex1t @ 17 Jun 2010 12:07)
Kan man använda yes diskmedel + vatten när man ska tvätta golvet ? :D


Ja, men inte på trä/parkett.
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jun 17 2010 05:09am
Quote (Andepen @ Jun 17 2010 12:09pm)
Ja, men inte på trä/parkett.


okej man vill ju ha lite doft på skiten också :D tänka överaska pappa ska kolla om det finns något annat
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Jun 17 2010 05:13am
Quote (Ex1t @ 17 Jun 2010 13:07)
Kan man använda yes diskmedel + vatten när man ska tvätta golvet ? :D


Menar du verkligen att ni inte har någon sådan där med blomdoft, vad det nu heter. :blush:
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jun 17 2010 05:23am
Quote (Ex1t @ 17 Jun 2010 13:09)
okej man vill ju ha lite doft på skiten också :D tänka överaska pappa ska kolla om det finns något annat


:thumbsup:
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 17 2010 05:24am
Snart får jag min fiddy lagad :thumbsup:
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 17 2010 05:25am
Quote (addekladde @ 17 Jun 2010 13:23)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7c/Grumme.jpg/450px-Grumme.jpg :thumbsup:


Sån är guld när man ska lira såp-bandy :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 17 2010 05:26am
vilken n00b jag är, kaffet kokade över :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2010 05:27am
Quote (Goss3N @ Jun 17 2010 01:26pm)
vilken n00b jag är, kaffet kokade över :/


=D

Str0nk bacon
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jun 17 2010 05:27am
Quote (Giraffkanon @ Jun 17 2010 12:13pm)
Menar du verkligen att ni inte har någon sådan där med blomdoft, vad det nu heter. :blush:


Ja men jag har ju gjort rent hela huset så nu skulle jag torka golvet :)
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Jun 17 2010 05:29am
Quote (Ex1t @ 17 Jun 2010 13:27)
Ja men jag har ju gjort rent hela huset så nu skulle jag torka golvet :)


Men det finns ju något speciellt medel för att torka golven med... Har bara tappat ordet.
Gick till och med på reklam hela tiden för ett antal år sedan!
Grönsåpan som addekladde länkade är ju annars phett nice.

This post was edited by Giraffkanon on Jun 17 2010 05:29am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1475547564757475847595002Next
Closed New Topic New Poll