d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1474475476477478545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jan 11 2013 09:28am
Quote (RistVaLL @ 11 Jan 2013 07:06)
Vad tror ni om denna? värde??

http://i48.tinypic.com/34pjn2h.png


Väldigt söt
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 11 2013 09:35am
Quote (RistVaLL @ 11 Jan 2013 16:06)
Vad tror ni om denna? värde??

http://i48.tinypic.com/34pjn2h.png


jeeez
nice
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jan 12 2013 05:42am
need to låna 30-50m

E: söt wom khim lau?



This post was edited by snoramej on Jan 12 2013 06:07am
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 13 2013 04:09am
Äntligen är man i a3 hc inferno! :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 13 2013 04:10am
Quote (LiiMule @ Jan 13 2013 11:09am)
Äntligen är man i a3 hc inferno! :)


Gz! Med dhn eller wdn?
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 13 2013 04:27am
Quote (eWaste @ Jan 13 2013 11:10am)
Gz! Med dhn eller wdn?


Ty! Wd :)
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Jan 13 2013 04:30am
Paragon 7 på min hardcore dh, behöver 2 mil till sen kan jag köpa inna's byxor, och då jävla kommer min damage skjuta i höjden (Har redan 60k)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 13 2013 05:57am
Quote (Bossolv @ 13 Jan 2013 11:30)
Paragon 7 på min hardcore dh, behöver 2 mil till sen kan jag köpa inna's byxor, och då jävla kommer min damage skjuta i höjden (Har redan 60k)


^^,
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 14 2013 11:10pm
http://www.diablofans.com/

Lite mer info om 1.07 ptr
Go Back To Svenska Topic List
Prev1474475476477478545Next
Add Reply New Topic New Poll