Haha, jag glömde ju berätta

I våran umgängeskrets har vi en två meter lång kille med samma förnamn som mig.
I samband med att vi höll på att diskutera vem av oss som skulle vara "Filip" och vem som skulle vara "Filip 2" så lyckades jag övertyga den större delen att "Negern" var ett bättre namn för honom, men det är en annan historia.
Idag när vi skulle hämta upp honom med bil, så när vi kör förbi huset så ville min bror ropa ut honom.. Så han vrålade "NEGER!!!"
Inte hör han, däremot hans granne som satt ute på trappan gjorde det... Till historian hör att den här grannen är svart.
Fy FAN vad roligt vi haft åt detta hela kvällen

Quote (ZippYz @ 16 Jun 2010 23:14)
Hästen, nu när jag börjar gå ner lite i wurn och mina rights sakta men säkert kommer att komma tillbaka undrar jag om du skulle kunna skapa mig en söt liten sig för en smärre summa när jag kommer ner på 40? <333333
Visst, men den dagen den sorgen
This post was edited by hestJaevel on Jun 16 2010 03:33pm