Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 21:46)
Det gjorde sjukt ont när jag ställde mig i position för att göra armhävningar (genomförde inte ens rörelsen) och det gjorde sjukt ont när jag försökte göra en hantelfly
känner inte av det överhuvudtaget nu dock men jag vet att skulle jag försöka något skulle det garanterat kännas.
Gör det ont när du lyfter armen rakt fram och/eller åt sidan? Brukar vara lättare sträckning som löser sig inom någon dag oftast.
Kan komma ibland när man gör något som belastar deltsen & kuffarna mer än man är van vid, kan räcka med lite annorlunda vinkel om man har otur. (av egen erfarenhet iaf). Bästa botemedlet=shoulder dislocations! Stärker rotatorkuffarna & stretchar axlarna utan att anstränga något alls i stort sätt.
Quote (Fil @ 9 Oct 2012 21:41)
Jag blir imponerad av dina kunskaper emellanåt!
Läste böcker om anatomi & fysiologi mycket förra hösten och i början av året samt att jag kolla på många utbildande videos på youtube

Sen finns den lilla fördelen att av dem jag tränar med är 2st läkare och & pluggar till sjukgymnast
Är en kille till som är sjukgymnast fast han jobbar med något hockeylag i ryssland nu tror jag det va.
This post was edited by PlaaD on Oct 9 2012 01:58pm