☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
4736
4737
4738
4739
4740
5002
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 394997
Replies: 50016
Track Topic
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#47371
Jun 16 2010 02:27pm
Quote (Yllegarnet @ Jun 16 2010 08:26pm)
Köpt?
necro eq :'d fast helt i onödan för jag spelar inte d2 XD
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#47372
Jun 16 2010 02:27pm
Quote (HaLLuXX @ Jun 16 2010 10:27pm)
necro eq :'d fast helt i onödan för jag spelar inte d2 XD
lol XD
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#47373
Jun 16 2010 02:27pm
Quote (HaLLuXX @ 16 Jun 2010 21:27)
necro eq :'d fast helt i onödan för jag spelar inte d2 XD
sug
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#47374
Jun 16 2010 02:28pm
Quote (HaLLuXX @ 16 Jun 2010 22:27)
necro eq :'d fast helt i onödan för jag spelar inte d2 XD
Sälj det igen då ^^
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#47375
Jun 16 2010 02:33pm
ok efter varit borta ett tag så funderar ja på va man ska göra med sitt fg , göra en pvm ladder gubbe eller nån nl gubbe :S
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#47376
Jun 16 2010 02:33pm
Quote (fideuu @ Jun 16 2010 08:27pm)
lol XD
yeah
Quote (AsDrake @ Jun 16 2010 08:27pm)
sug
Quote (Yllegarnet @ Jun 16 2010 08:28pm)
Sälj det igen då ^^
ska försöka sälja det till en kompis för några kr XD
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#47377
Jun 16 2010 02:34pm
Quote (Simun @ 16 Jun 2010 22:27)
med cola?
jag kan fortfarande inte dricka cola btw.. och då har jag varit nykter i 5 dagar nu!!! STILL GOING STRONG
Haha
Jo, med cola, kaptenen
Quote (ZippYz @ 16 Jun 2010 22:27)
Får man gissa på att det är du? ehehehehehehehehehhe
Sherlock'd
fniss
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#47378
Jun 16 2010 02:35pm
Quote (hestJaevel @ 16 Jun 2010 22:34)
Haha
Jo, med cola, kaptenen
Sherlock'd
fniss
läckert
nu blev man då bra sugen på att ta sig en jävel
men jag ska hålla mig till fredag minst!
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#47379
Jun 16 2010 02:35pm
Quote (Ekaan @ Jun 16 2010 10:33pm)
ok efter varit borta ett tag så funderar ja på va man ska göra med sitt fg , göra en pvm ladder gubbe eller nån nl gubbe :S
PVP NL med mig?
Vi kan börja tms?
Vill göra en necro. har lite gear redan
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#47380
Jun 16 2010 02:35pm
Quote (Simun @ 16 Jun 2010 22:35)
läckert
nu blev man då bra sugen på att ta sig en jävel
men jag ska hålla mig till fredag minst!
Jag tog mig då bra mycket mer än en
fniss
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4736
4737
4738
4739
4740
5002
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact