d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1472473474475476545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jan 8 2013 04:24pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 11:22pm)
farmat xp hela dagen, så har inte direkt farmat items alls, kört, crater 2, rakkis, keep 2

och det är allt jag har gått igenom hela dagen ~mp 1-2 (beroende på vilka jag spelade med)


Standard, ska man farma legendaries/set items då är det mp1-2 som gäller c:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 04:29pm
Quote (fotosyntEz @ 8 Jan 2013 23:24)
Standard, ska man farma legendaries/set items då är det mp1-2 som gäller c:


haha, tänkte jag ska satsa på p100 trots allt så, får bli det tills vidare iaf! :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 8 2013 04:54pm
Quote (eWaste @ Jan 8 2013 11:23pm)
Kan köpa den av dig beroende på hur mkt du vill ha :) om den inte blir såld på ah ^^[



Längesen jag hittade något för 40m :( var glad..


Vf ska han vara glad för? Han brukar ju hitta mycket mer/bättre dagligen xd
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 8 2013 04:59pm
Quote (Orvar @ Jan 8 2013 11:54pm)
Vf ska han vara glad för? Han brukar ju hitta mycket mer/bättre dagligen xd


40m är ju fortfarande mycket, han hittar inte så ofta jätte bra saker längre ^^
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 8 2013 10:51pm
Quote (eWaste @ Jan 8 2013 11:59pm)
40m är ju fortfarande mycket, han hittar inte så ofta jätte bra saker längre ^^


Ingen köper ju min EF! :(
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 9 2013 02:24am
Quote (eWaste @ 8 Jan 2013 23:23)
Kan köpa den av dig beroende på hur mkt du vill ha :) om den inte blir såld på ah ^^[



Längesen jag hittade något för 40m :( var glad..


Den blev såld på ah för 75 ^^,
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 9 2013 02:27am
Quote (RistVaLL @ Jan 9 2013 09:24am)
Den blev såld på ah för 75 ^^,


Fan :( hade varit sick till min wizard
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jan 9 2013 02:28pm
Kunde varit bättre!

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 9 2013 02:30pm
Quote (MyRus @ 9 Jan 2013 22:28)
Kunde varit bättre!

http://oi47.tinypic.com/34y91qg.jpg

söt!!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 9 2013 02:31pm
Quote (MyRus @ 9 Jan 2013 21:28)
Kunde varit bättre!

http://oi47.tinypic.com/34y91qg.jpg


mitt game..
tur mann1
Go Back To Svenska Topic List
Prev1472473474475476545Next
Add Reply New Topic New Poll