Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 20:14)
Får softa till typ Torsdag eller nåt då och se om jag fortfarande har ont då
Kör triceps, axlar och rygg tills vidare

Bra idé!
Rygg är bästa!
Jag var och körde boxning på gymmet idag..
Enda killen (det händer fan för ofta nu, börjar undra om jag ska fortsätta ens)
Parades ihop med en gammal kärring av alla.. Det var inte givande alls för jag vågade inte ta i..
This post was edited by Fil on Oct 9 2012 12:40pm