d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1472473474475476820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 12:09pm
Helvete kan verkligen inte göra flyes, kan heller inte göra armhävningar.

Om jag ens försöker ställa mig i position för att göra armhävningar börjar det kännas som högt på ena armen.

Hela dagen har jag varit helt smärtfri men när jag försöker belasta muskeln så gör det ont direkt, hinner inte ens tänka på att genomföra en enda rep innan det börjar göra ont.

Har jag en inflamerad muskel eller vad fan är det frågan om?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 9 2012 12:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 20:09)
Helvete kan verkligen inte göra flyes, kan heller inte göra armhävningar.

Om jag ens försöker ställa mig i position för att göra armhävningar börjar det kännas som högt på ena armen.

Hela dagen har jag varit helt smärtfri men när jag försöker belasta muskeln så gör det ont direkt, hinner inte ens tänka på att genomföra en enda rep innan det börjar göra ont.

Har jag en inflamerad muskel eller vad fan är det frågan om?


Har du råkat ut för något som att det "hoppar till" eller liknande så vänta alltid minst en eller två dagar. Hade den varit inflammerad hade du märkt det så fort du rörde på armen är min gissning!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 12:14pm
Quote (Fil @ Oct 9 2012 07:12pm)
Har du råkat ut för något som att det "hoppar till" eller liknande så vänta alltid minst en eller två dagar. Hade den varit inflammerad hade du märkt det så fort du rörde på armen är min gissning!


Får softa till typ Torsdag eller nåt då och se om jag fortfarande har ont då

Kör triceps, axlar och rygg tills vidare :P

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 9 2012 12:37pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 20:14)
Får softa till typ Torsdag eller nåt då och se om jag fortfarande har ont då

Kör triceps, axlar och rygg tills vidare :P


Bra idé!

Rygg är bästa!

Jag var och körde boxning på gymmet idag..

Enda killen (det händer fan för ofta nu, börjar undra om jag ska fortsätta ens)
Parades ihop med en gammal kärring av alla.. Det var inte givande alls för jag vågade inte ta i..

This post was edited by Fil on Oct 9 2012 12:40pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 9 2012 01:14pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 20:09)
Helvete kan verkligen inte göra flyes, kan heller inte göra armhävningar.

Om jag ens försöker ställa mig i position för att göra armhävningar börjar det kännas som högt på ena armen.

Hela dagen har jag varit helt smärtfri men när jag försöker belasta muskeln så gör det ont direkt, hinner inte ens tänka på att genomföra en enda rep innan det börjar göra ont.

Har jag en inflamerad muskel eller vad fan är det frågan om?


Vad har du gjort? Hoppade axeln ur led under ett onanimaraton? :ph34r:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 9 2012 01:15pm
Du kan ha gett järnet på ett pass
Du kan ha presterad sämre denna gång

Inget träningspass är dåligt.... det är att skada sig som är dåligt!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 9 2012 01:17pm
Quote (ankiie @ 9 Oct 2012 21:15)
Du kan ha gett järnet på ett pass
Du kan ha presterad sämre denna gång

Inget träningspass är dåligt.... det är att skada sig som är dåligt!


Grejen är ju att han kände att det hoppade till förra passet - och nu högg det i axeln när han försökte köra.

Det är så jag har förstått det iallafall.. Själv hade jag kört annat och väntat en vecka för säkerhets skull!

This post was edited by Fil on Oct 9 2012 01:18pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 01:21pm
Quote (Fil @ Oct 9 2012 08:17pm)
Grejen är ju att han kände att det hoppade till förra passet - och nu högg det i axeln när han försökte köra.

Det är så jag har förstått det iallafall.. Själv hade jag kört annat och väntat en vecka för säkerhets skull!


Exakt

igår genomförde jag typ ett halvt rep flyes innan det sa knak, idag försökte jag igen men fick känningar.

får ta det lungt ett tag och se.

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 9 2012 01:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 21:21)
Exakt

igår genomförde jag typ ett halvt rep flyes innan det sa knak, idag försökte jag igen men fick känningar.

får ta det lungt ett tag och se.


Lika bra, dumt att ge sig på det när det fortfarande gör ont! :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 9 2012 01:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 21:21)
Exakt

igår genomförde jag typ ett halvt rep flyes innan det sa knak, idag försökte jag igen men fick känningar.

får ta det lungt ett tag och se.


Vart i axeln gör det ont?
Framsida/Baksida/Sidan?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1472473474475476820Next
Add Reply New Topic New Poll