d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1471472473474475545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 8 2013 11:33am
Quote (Orvar @ Jan 7 2013 07:25am)
Köpte precis en ny MH till barben :drool:

Mace

1238 dps
130str
sock

för 22m :O


Såld för 120m :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 03:21pm
Inte så pjåkig dag iaf!
Hittade även en massa annan skräp t ex vile ward, uhkapian, thing of the deep, etc etc. som alla fick skräprolls.



This post was edited by RistVaLL on Jan 8 2013 03:30pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 8 2013 03:24pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 10:21pm)
Inte så pjåkig dag iaf!
http://i46.tinypic.com/25gfj2o.png


Är triumviraten till salu?
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 03:29pm
Quote (eWaste @ 8 Jan 2013 22:24)
Är triumviraten till salu?


har den på ah, har noll koll på pris så la ut den på ~25 - 75 tror jag, osäker på bid kanske var lägre.
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 8 2013 03:36pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 10:29pm)
har den på ah, har noll koll på pris så la ut den på ~25 - 75 tror jag, osäker på bid kanske var lägre.


Tur har du. Tur! Har bara fått ice climbers värda ~5m och zuni pox värd ~40m :(
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 03:37pm
Quote (LiiMule @ 8 Jan 2013 22:36)
Tur har du. Tur! Har bara fått ice climbers värda ~5m och zuni pox värd ~40m :(


^^,
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 8 2013 03:55pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 10:21pm)
Inte så pjåkig dag iaf!
Hittade även en massa annan skräp t ex vile ward, uhkapian, thing of the deep, etc etc. som alla fick skräprolls.

http://i46.tinypic.com/25gfj2o.png


Gz =)

Mycket fina items
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jan 8 2013 04:20pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 10:21pm)
Inte så pjåkig dag iaf!
Hittade även en massa annan skräp t ex vile ward, uhkapian, thing of the deep, etc etc. som alla fick skräprolls.

http://i46.tinypic.com/25gfj2o.png


Vart farmar du /mp?
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 04:22pm
Quote (fotosyntEz @ 8 Jan 2013 23:20)
Vart farmar du /mp?


farmat xp hela dagen, så har inte direkt farmat items alls, kört, crater 2, rakkis, keep 2

och det är allt jag har gått igenom hela dagen ~mp 1-2 (beroende på vilka jag spelade med)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 8 2013 04:23pm
Quote (RistVaLL @ Jan 8 2013 10:29pm)
har den på ah, har noll koll på pris så la ut den på ~25 - 75 tror jag, osäker på bid kanske var lägre.


Kan köpa den av dig beroende på hur mkt du vill ha :) om den inte blir såld på ah ^^[

Quote (LiiMule @ Jan 8 2013 10:36pm)
Tur har du. Tur! Har bara fått ice climbers värda ~5m och zuni pox värd ~40m :(


Längesen jag hittade något för 40m :( var glad..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1471472473474475545Next
Add Reply New Topic New Poll