Quote (Fil @ Oct 8 2012 07:31pm)
Tänk på att göra dig så kompakt som möjligt i ryggen, dra bak axlarna ordentligt osv, du är starkare på det viset och minimerar skaderisken enormt. Kan mycket väl vara att du oavsiktligt legat något sånär utsträckt i ryggen med axlarna långt ifrån sitt starkaste läge och att den då hoppar till inne i leden.
Hade mycket problem förr med axlar, båda mina är opererade, är dock skadefri nu när jag har stenkoll på tekniken.
Jag ska tänka på det, tack för tipset.
Kan inte påstå att kardio gick bättre, jag hade enorm träningsvärk överallt i benen sen jag körde squats i lördags (lite därför jag hade lagt in överkropp idag) men jag sprang trots det och nu har jag skitont i vaderna istället.
Känns som att jag orkade springa mer egentligen men jag hade alldeles för ont i vaderna för att kunna fortsätta.
ingen bra dag detta, fyfan
