Quote (SCXiao @ 16 Jun 2010 05:24)
00 agent var det svåraste va? tror inte att jag klarade det heller då

Jag har ju en n64 emulator kom jag på, med bl.a. Goldeneye och OoT

suger dock getpung utan handkontroll

ah det var det, klarade man alla banor på 00 agent kunde man spela som 007 agent, då fick man ställa in exakt hur svårt allt skulle vara och så

hmm hur fungerar de nu för tiden grafikmässigt o så? prövade nån emulator för jäkla många år sedan, grafiken flippade ur o emulatorn kraschade titt som tätt.. vissa spel kan nog vara kul även på emulator dock

Quote (ddown @ 16 Jun 2010 05:26)
+2

ska fixa macka jag med
2 korvmackor o lite mjölk blev det

Quote (xlas @ 16 Jun 2010 05:32)
Lösstekta ägg med 2 baconskivor mellan 2 st polarkakor(dom små runda) gånger 4, tack vare foodporndaily så var jag bara tvungen

Äggbaconburgare!
oho ingen dålig nattmat (?) det inte
