d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1470471472473474545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 7 2013 03:25pm
Quote (c00kie_m0nster @ 7 Jan 2013 22:18)
Finns budget builds för ~20mil


gjorde en för 33m
funkade supärrr
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 7 2013 03:44pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jan 7 2013 10:18pm)
Finns budget builds för ~20mil


Rätt mycket då man sitter på 220k ^^
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 7 2013 06:25pm
Quote (MyRus @ Jan 7 2013 06:57pm)
Dåligt. Hur dags går du upp imorn?  :ph34r:


7!

Quote (c00kie_m0nster @ Jan 7 2013 07:00pm)
på tiden,


Jamen jag får ju spela lite hc emellan också :)

Quote (Orvar @ Jan 7 2013 07:17pm)
Gz =)

E/

XoOoX snubben du lirar med är en scammer


Tyty. Är han? Kvittar för mig, han var en redig "boost" när jag kände för att komma ikapp i lvl :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 8 2013 12:57am
Ekaan, eftersom du inte tömmer pm box...

Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 8 2013 12:58am
Quote (c00kie_m0nster @ Jan 8 2013 07:57am)
Ekaan, eftersom du inte tömmer pm box...

http://www.youtube.com/watch?v=y-Nvq2uuC-A


Äh, har redan testat 2 såna runs och inte ett skit har jag fått :(
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 8 2013 03:55am
Rekordnära döden på min witch doctor! Skulle plocka butcher på inferno. Jag tog bort cutscenen sen var det svart en jävla stund. Hade 10% hp och det skulle precis komma eld på mig när jag fick bilden. :o
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 8 2013 03:57am
Quote (LiiMule @ Jan 8 2013 10:55am)
Rekordnära döden på min witch doctor! Skulle plocka butcher på inferno. Jag tog bort cutscenen sen var det svart en jävla stund. Hade 10% hp och det skulle precis komma eld på mig när jag fick bilden.  :o


Fortfarande lov? :O
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 8 2013 04:03am
Quote (eWaste @ Jan 8 2013 10:57am)
Fortfarande lov? :O


Jajjamen. Börjar imorn :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 8 2013 04:05am
Quote (LiiMule @ Jan 8 2013 11:03am)
Jajjamen. Börjar imorn :)


Fusk...
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 8 2013 06:49am
Quote (LiiMule @ 8 Jan 2013 11:03)
Jajjamen. Börjar imorn :)


Saknar spansklärarN alot?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1470471472473474545Next
Add Reply New Topic New Poll