d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1470471472473474820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 5 2012 05:55am
Quote (ankiie @ 5 Oct 2012 13:52)
det är nice, fan va sugen ja blev nu på ostkaka hehe  :p. Har sett en film på youtube som gör egen kvarg, skulle vilja testa nån dag.


Gör egen kvarg? :O
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 5 2012 09:41am
Quote (Fil @ 5 Oct 2012 13:21)
Idag har jag fått i mig protein genom:
ostkaka
proteinshake

soft fredag! B)


fyfan vad gott med ostkaka :(

ska fanimej åka och köpa när jag endå ska vara fyllechauffis :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 5 2012 12:07pm
Quote (Intenso8 @ 5 Oct 2012 17:41)
fyfan vad gott med ostkaka :( 

ska fanimej åka och köpa när jag endå ska vara fyllechauffis :P


Haha, fint! :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 6 2012 04:12pm
körde ett pass med endast marklyft

5x1 60kg
5x1 80kg
5x1 100kg
2x2 120kg
½x2 140kg

händerna var helt förstörda efter detta därav ½ :/ inte hunnit införskaffa mig ett par handskar :)

This post was edited by Intenso8 on Oct 6 2012 04:13pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 02:43am
Jag har en dag över med massvis av energi.. Gymmet och köra armar? Jag kör aldrig armar, så disco är jag inte i vanliga fall!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 7 2012 09:01am
lats o biceps idag :banana:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 7 2012 01:38pm
Längtar tills man kan träna igen, inte tränat på ~4v =/
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 7 2012 01:44pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Oct 2012 21:38)
Längtar tills man kan träna igen, inte tränat på ~4v =/


längtar oxxå till gymmet :( inte tränat på 3 timmar nu lols blev inte riktigt trött på den timmen man var ner

ska ner dirr imorrn :drool:

This post was edited by Intenso8 on Oct 7 2012 01:44pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 7 2012 01:50pm
Quote (Intenso8 @ 7 Oct 2012 21:44)
längtar oxxå till gymmet :( inte tränat på 3 timmar nu lols blev inte riktigt trött på den timmen man var ner

ska ner dirr imorrn :drool:


Inte kunnat träna pga min rygg och sen har jag varit förkyld i drygt 2v nu, allting man gör blir trippelt så jobbigt och inte direkt man har bästa yrket för att kurera sig under tiden man jobbar ;D
Men börjar bli bättre nu. Hoppas man kan dra ett pass i veckan
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 8 2012 06:00am
Knäböjen idag gick som det skulle, tekniken var riktigt bra!
OHpress gick hur bra som helst
därefter körde jag lite cleans, när jag försökte 60 kilo så gick första försöket bra, vid det andra kände jag hur det svartnade, fick kasta ner stången.. När stången slog i marken ekade det och slamrade i mitt huvud..
Var nog en halv sekund ifrån att svimma ståendes med stången i överläget.. Fy fan vad obehagligt!

Skippade marklyften.. Hade nog inte gått så bra att träna med 100+ efter den incidenten!
Ensam på gymmet idag också, kunde nog ha gått värre!

This post was edited by Fil on Oct 8 2012 06:01am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1470471472473474820Next
Add Reply New Topic New Poll