Quote (Intenso8 @ 7 Oct 2012 21:44)
längtar oxxå till gymmet

inte tränat på 3 timmar nu lols blev inte riktigt trött på den timmen man var ner
ska ner dirr imorrn

Inte kunnat träna pga min rygg och sen har jag varit förkyld i drygt 2v nu, allting man gör blir trippelt så jobbigt och inte direkt man har bästa yrket för att kurera sig under tiden man jobbar ;D
Men börjar bli bättre nu. Hoppas man kan dra ett pass i veckan