d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1469470471472473545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 01:38pm
Quote (orvars @ Jan 7 2013 08:35pm)
Nej, för att du börja grina för du skulle ha 250fg "NU" när du satt på 20k fg. och jag har sett flera saker som styrker att du tog min bowa.


Var ju inte därför jag kickade dig, kickade dig för att du inte kan hålla det du säger

Men go ahead, visa dina bevis
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 7 2013 01:54pm
Är alla lvl 60 eller finns det någon som vill göra ny gubbe? :D
funderar på att göra monk eller barb

hur är monk i pvm?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 01:55pm
Quote (Kerzhakov @ Jan 7 2013 08:54pm)
Är alla lvl 60 eller  finns det någon som vill göra ny gubbe? :D
funderar på att göra monk eller barb

hur är monk i pvm?


De är tråkiga, thats for sure

Skulle antingen göra en witch doctor eller barb om jag vore dig :]

Kan börja om från början på HC MP10 om du är på :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 7 2013 01:57pm
Quote (Orvar @ Jan 7 2013 08:55pm)
De är tråkiga, thats for sure

Skulle antingen göra en witch doctor eller barb om jag vore dig :]

Kan börja om från början på HC MP10 om du är på :)


Vet ej vad det betyder (hardcore?)

men jag är på ^^

startar d3

This post was edited by Kerzhakov on Jan 7 2013 01:57pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 01:58pm
Quote (Kerzhakov @ Jan 7 2013 08:57pm)
Vet ej vad det betyder (hardcore?)

men jag är på ^^

startar d3


ya, hardcore it is

aka dö en gång and you're gone

This post was edited by Orvar on Jan 7 2013 01:58pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 7 2013 01:59pm
Quote (Orvar @ Jan 7 2013 08:58pm)
ya, hardcore it is

aka dö en gång and you're gone


Vad ska du lira för klass?
och vad ska jag ta?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 7 2013 02:16pm
Quote (Kerzhakov @ Jan 7 2013 08:54pm)
Är alla lvl 60 eller  finns det någon som vill göra ny gubbe? :D
funderar på att göra monk eller barb

hur är monk i pvm?


Tempest Rush Monk >
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 7 2013 02:25pm
Quote (eWaste @ 7 Jan 2013 22:16)
Tempest Rush Monk >


håller med :o (wtf)

Kan nå 100 mil xp/h
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 7 2013 03:07pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jan 7 2013 09:25pm)
håller med :o (wtf)

Kan nå 100 mil xp/h


Man måste väll vara skapligt rik och stark som attans då?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 7 2013 03:18pm
Finns budget builds för ~20mil
Go Back To Svenska Topic List
Prev1469470471472473545Next
Add Reply New Topic New Poll