d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev14647484950159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 25 2014 10:35am
Quote (n1ghtm4r3 @ 22 Sep 2014 16:03)
Jo de är ju som svårt att hitta rätt köpare när man är rookie inom tradevärlden på steam.
Hade varit nice om de inte fanns limit på steam för hur mkt man kunde lägga ut saker men Marcus berättade att de fanns en gräns :P annars hade man kunnat lägga ut kniven för de som folk offrat mig so far och sen köpa keys och sälja det.

Som det känns nu så känns det enklare att försöka hitta en köpare som erbjuder keys och sen kan man sälja det. För innan man hittat någon som är villig att köpa den för cash med mig som har 0rep på steam blir nog lite som att hitta en nål i en höstack.

Fick detta erbjudande igår också, liksom varför försöker folk ens?
orkade inte med killen så gick offline mode och tog bort han xD försökte verka snäll å säga vi kan snacka mer idag :D
http://i57.tinypic.com/hufsk8.jpg


Jao, gäller att hitta en broker B)

Eller sälja för keys, troligen lite svårare i CSGO världen att sälja för currency då det bara finns keys. I Dota och TF2 finns det andra saker och mycket bredare marknad generellt sätt utanför SCM.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 26 2014 04:10pm
Öppnade 20 kistor extra idag.. 1 FT Trigon 1 FT MAC-10 | Heat och en FT SG 553 | Pulse... Ångrar mig som fan :lol: Jävla gamble skit :(
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 26 2014 06:09pm
Jag öppnade 10st huntsman och 10st pheonix för 2 dagar sen
fick en BS awp asiimov.

Satte den på HR mot UNW igår och drog hem ~20-25$ värde typ

Så satte ~55$ värde på titan idag och fick hem en ak redline MW iaf och lite annat småskit.

så jag gick +/- 0 på att öppna cases och sen gått en del + iaf på att betta den skiten.

This post was edited by RistVaLL on Sep 26 2014 06:10pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2014 06:45am
Quote (RistVaLL @ 27 Sep 2014 01:09)
Jag öppnade 10st huntsman och 10st pheonix för 2 dagar sen
fick en BS awp asiimov.

Satte den på HR mot UNW igår och drog hem ~20-25$ värde typ

Så satte ~55$ värde på titan idag och fick hem en ak redline MW iaf och lite annat småskit.

så jag gick +/- 0 på att öppna cases och sen gått en del + iaf på att betta den skiten.


Jag hatar inte dig fast jag hoppas du snubblar i duschen :angry: !

Bästa jag har fått på 40-50 kistor och massa missions? AK Jet set.. Värd typ 9 euro och den kom från ett mission :lol:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 27 2014 07:29am
Quote (Makta @ Sep 27 2014 01:45pm)
Jag hatar inte dig fast jag hoppas du snubblar i duschen :angry: !

Bästa jag har fått på 40-50 kistor och massa missions? AK Jet set.. Värd typ 9 euro och den kom från ett mission :lol:


Bästa jag fått från 500+cases, förmodligen närmre 600: Ak redline.
Gnäll inte
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 27 2014 07:55am
Quote (Mikob @ 27 Sep 2014 15:29)
Bästa jag fått från 500+cases, förmodligen närmre 600: Ak redline.
Gnäll inte


så fort folk whinar över att ha öppnat lådor så ska du komma in och va värst hela tiden :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2014 02:52am
Öppnade 18lådor igår, fick en m4a1-s cyrex FT.
Är väl ändå ganska nöjd med den lådöppningen då, ska nog betta den då jag inte vill ha den och hoppas på lite extra fl0z

fick lite andra grejer för runt 1 dollar per item oxå, samt en deagle crimson web MW

This post was edited by ChingeR on Sep 28 2014 02:54am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 28 2014 04:44am
need moar friends

jag accepterar alla bajs skins :lol:



Vad menas med denna bild?
jag hade den i min screenshot map, men den var i något konstigt forma, fick formatera bilden för att se va de var för något



This post was edited by Kerzhakov on Sep 28 2014 04:49am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 28 2014 05:10am
Så ja, då drar jag min första all in, 140 value på vp
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 05:14am
Quote (eWaste @ 28 Sep 2014 13:10)
Så ja, då drar jag min första all in, 140 value på vp


Låter mig inte betta ;(
Hade 90 I värde jag skulle slänga på VP, men har inte gått de senaste 20min för mig...

Bots are currently offline, they are unable to connect to steam servers

Go Back To Svenska Topic List
Prev14647484950159Next
Closed New Topic New Poll