d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14647484950156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 8 2011 09:04am
vill fan sätta mig in i starcraft och börja specca matcher, det är fan det spelet som är roligast att kolla på!! efter stora cs turneringar back in the days ofc
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 8 2011 09:08am
Quote (Simon @ Nov 8 2011 05:04pm)
vill fan sätta mig in i starcraft och börja specca matcher, det är fan det spelet som är roligast att kolla på!! efter stora cs turneringar back in the days ofc



det borde du göra känner många som speccar bra mkt mer än dom spelar.

kan rekomendera hdstarcraft och huskystarcrafts youtube kanaler för att få in lite grunder.

dom kommenterar pro games, väldigt nybörjarvänlig approach.

Quote (Simon @ Nov 8 2011 05:09pm)
sweeet ty!!


yw :)

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 8 2011 09:09am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 8 2011 09:09am
Quote (Svartermetalisk @ 8 Nov 2011 16:08)
det borde du göra känner många som speccar bra mkt mer än dom spelar.

kan rekomendera hdstarcraft och huskystarcrafts youtube kanaler för att få in lite grunder.

dom kommenterar pro games, väldigt nybörjarvänlig approach.


sweeet ty!!
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 8 2011 11:28am
Quote (Simon @ Nov 8 2011 04:04pm)
vill fan sätta mig in i starcraft och börja specca matcher, det är fan det spelet som är roligast att kolla på!! efter stora cs turneringar back in the days ofc



doit, säger samma sak ang HD och Husky, gillar dock inte HDs stil så kollar endast Husky, men det är bara en personlig pref. Om du verkligen vill lära dig kolla Day9, men imo det börjar bara hjälpa när man har en bra förståelse av spelet runt plat i guess



Martin, game on ikv? :>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 8 2011 12:38pm
Quote (Warriv @ Nov 8 2011 07:28pm)
doit, säger samma sak ang HD och Husky, gillar dock inte HDs stil så kollar endast Husky, men det är bara en personlig pref. Om du verkligen vill lära dig kolla Day9, men imo det börjar bara hjälpa när man har en bra förståelse av spelet runt plat i guess



Martin, game on ikv? :>


Mjo visst

måste springa till ica o tjacka snus bara, glömde såklart det påväg hem från jobbet :banana:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 8 2011 01:53pm
haha lirade idag för första gången på länge
laggade lite också men ska inte skylla på det
100 supply, 3 base vid 20min, vinner ändå
skäms lite
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 8 2011 02:01pm
Quote (d0oh @ Nov 8 2011 09:53pm)
haha lirade idag för första gången på länge
laggade lite också men ska inte skylla på det
100 supply, 3 base vid 20min, vinner ändå
skäms lite


Lol

ibland möter man hattsmugglare
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 9 2011 08:09pm
Hmm så jag inledde säsongen med att förlora 7 raka games, fortsatte med att vinna 14 av dom 16 efterföljande B)
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 10 2011 02:10am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 10 2011 03:09am)
Hmm så jag inledde säsongen med att förlora 7 raka games, fortsatte med att vinna 14 av dom 16 efterföljande B)


Like a baws B) btw I want to nydus your main tonight, game on?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 10 2011 09:14am
Hur många här lirar sc?

Vore kul att dra ihop så många som möjligt för just for fun games, har kört 8 players FFA games samtidigt som alla är på Skype förr, had lots of funsies

anyone? :>
Go Back To Svenska Topic List
Prev14647484950156Next
Add Reply New Topic New Poll