Quote (Simon @ Nov 8 2011 05:04pm)
vill fan sätta mig in i starcraft och börja specca matcher, det är fan det spelet som är roligast att kolla på!! efter stora cs turneringar back in the days ofc
det borde du göra känner många som speccar bra mkt mer än dom spelar.
kan rekomendera hdstarcraft och huskystarcrafts youtube kanaler för att få in lite grunder.
dom kommenterar pro games, väldigt nybörjarvänlig approach.
Quote (Simon @ Nov 8 2011 05:09pm)
sweeet ty!!
yw
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 8 2011 09:09am