d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1464748495054Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 17 2011 02:12pm


FuZk? :>

Vill se en Ginger :>

E: eller vi tar nått lättare så det kan flyta på... vill se en Dosa snus is eZ

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Mar 17 2011 02:17pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 17 2011 02:19pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Mar 2011 21:12)
http://i51.tinypic.com/6hni83.jpg

FuZk? :>

Vill se en Ginger :>

E: eller vi tar nått lättare så det kan flyta på... vill se en Dosa snus is eZ


den där gills knappast :uglystupid:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 17 2011 02:20pm
Quote (Simon @ Mar 17 2011 08:19pm)
den där gills knappast :uglystupid:


Meeen får väl åka upp till norrland och ta en bild då. brb
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 17 2011 02:30pm


lite mörkt + att jag hade fel sida på papperet : > glömde ett e..

duger den?

hmm, vill se en spark

This post was edited by AsDrake on Mar 17 2011 02:34pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 17 2011 02:31pm
Quote (AsDrake @ 17 Mar 2011 21:30)
http://img143.imageshack.us/img143/2904/cimg0694z.jpg


haha najs
men vad ska vi ta kort på då`?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 17 2011 02:37pm
Quote (AsDrake @ Mar 17 2011 08:30pm)


hmm, vill se en spark


En spark som man åker på snö med? :> eller en sparkcykel? :> eller en chucknorris spark? :>
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 17 2011 02:38pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Mar 2011 21:37)
En spark som man åker på snö med? :> eller en sparkcykel? :> eller en chucknorris spark? :>


den första : >

som man åker på snö med.. Så bara att dra ut och sparka ner en kärring från en spark och sedan ta kort på sparken
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 17 2011 02:40pm
Quote (AsDrake @ Mar 17 2011 08:30pm)
http://img143.imageshack.us/img143/2904/cimg0694z.jpg

lite mörkt + att jag hade fel sida på papperet : > glömde ett e..

duger den?


vad tror du? duger den här?

Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 17 2011 02:43pm


Fixd :>
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 17 2011 02:44pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Mar 2011 21:43)
http://i55.tinypic.com/w7hctu.jpg

Fixd :>


den jag bränner över isen med varje morgon till jobbet med :> ajja gieb spark
Go Back To Svenska Topic List
Prev1464748495054Next
Add Reply New Topic New Poll