d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev14647484950231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 27 2009 01:08pm
Quote (X3M90 @ Mon, Apr 27 2009, 06:04pm)
vet inte om denna dock finns bland alla 47 sidor :P men den är förjävla kul :D


http://666kb.com/i/b8g5hypi5yy9vyjms.jpg


Haha! fett bra! :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 27 2009 01:51pm
Quote (X3M90 @ Mon, 27 Apr 2009, 16:27)
Det var en man som skulle fylla 47 och som present till sig själv skulle han "köpa" en ansiktsoperation för att se yngre ut.

Sagt och gjort, han går ut på stan och ser en ung kvinna, han går fram och frågar hur gammal hon tror att han är.
-35 sade hon.
mannen:
- Jag är 47.
Sen går mannan in på McDonalds och frågar kassörskan hur gammal hon tror han är.
- 29 säger hon.
Mannen:
- Jag är 47

När mannen står och väntar på bussen så står även en 88-årig dam där, mannen frågar henne hur gammal hon tror han är.
Damen svarar:
- Jag är gammal och ser dåligt, men som ung kunde jag gissa exakt ålder på en man. Det enda jag behöver göra är att stoppa min hand innanför dina byxor och känna efter.
Efter att damen länge klämt och känt på alla håll och kanter säger hon:
- Du är 47.
Mannen:
- Va!? Hur kunde du veta det?
Damen:
- Jag stod bakom dig inne på McDonalds


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Satana epic xD


Quote (X3M90 @ Mon, 27 Apr 2009, 20:22)
Michael Jackson var på en båt med en massa barn. När båten plötsligt började sjunka sa kaptenen:
- Save yourself!
- But what about the children? sade Michael.
- Fuck the children!!!
- Do we have that much time?


lal :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 27 2009 03:04pm
Quote (SyB_OsT @ Wed, Mar 11 2009, 07:59pm)
1:vet ni varför alla mammutar dog ut?
det fanns inga papputar

2:läran fråga klassen om dom visste vad en satts va
då sa en kille i klassen att man kunde äta det
läran sa då- hur kan du tro det
-jo igår sa min sysster i telefonen att hon hade fått en satts i munnen kvällen innan smile.gif


Inte roligt någonstans...
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 28 2009 04:13am
Det var tre skogshuggare som stod och skröt för varandra.

Den förste sa:
- Jag har varit och huggit skog i norra Kanada där det fanns björnar!

Då sa den andra:
- Jag har varit och huggit skog i Sibirien där det var 50 minus!

Den tredje sa då:
- Jag har varit och huggit skog i Sahara!

De två andra säger då i kör:
- Där finns ju ingen skog!

Den tredje svarar då:
- Inte efter att jag varit där...
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 28 2009 05:32am
Quote (Litttle_Brother @ Tue, Apr 28 2009, 10:13am)
Det var tre skogshuggare som stod och skröt för varandra.

Den förste sa:
- Jag har varit och huggit skog i norra Kanada där det fanns björnar!

Då sa den andra:
- Jag har varit och huggit skog i Sibirien där det var 50 minus!

Den tredje sa då:
- Jag har varit och huggit skog i Sahara!

De två andra säger då i kör:
- Där finns ju ingen skog!

Den tredje svarar då:
- Inte efter att jag varit där...


lol :D
Member
Posts: 17,069
Joined: Mar 9 2007
Gold: 11.02
Apr 28 2009 05:39am
Quote (Litttle_Brother @ Tue, 28 Apr 2009, 11:13)
Det var tre skogshuggare som stod och skröt för varandra.

Den förste sa:
- Jag har varit och huggit skog i norra Kanada där det fanns björnar!

Då sa den andra:
- Jag har varit och huggit skog i Sibirien där det var 50 minus!

Den tredje sa då:
- Jag har varit och huggit skog i Sahara!

De två andra säger då i kör:
- Där finns ju ingen skog!

Den tredje svarar då:
- Inte efter att jag varit där...


sådär bra :P




Member
Posts: 12,885
Joined: May 19 2007
Gold: 435.00
Apr 28 2009 07:54am
lol :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 28 2009 07:56am
Quote (X3M90 @ Tue, 28 Apr 2009, 13:39)
sådär bra :P



http://666kb.com/i/b8gw8n56wcwutco9w.jpg


lol den var fan bra xD

Member
Posts: 12,320
Joined: Oct 22 2008
Gold: 11,910.50
Apr 28 2009 11:31am
Quote
Razmanaz,Sat, Jan 31 2009, 02:23am]Hur flyger döda getingar?

Zom-bin!



du menar: hur flyger döda bin?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 28 2009 02:43pm
Quote (EndLeSS_TeRRoR @ Tue, 28 Apr 2009, 19:31)
du menar: hur flyger döda bin?


Kaboom!
Go Back To Svenska Topic List
Prev14647484950231Next
Add Reply New Topic New Poll