Quote (SpAz. @ 24 Jan 2014 22:41)
När vi ändå är inne på det. Just det här är något jag diskuterat med vänner och funderat mycket kring på sistone. Tror ni att det här resonemanget är riktigt? Hur stor del i problematiken att så många unga upplever "ångest" idag, har det, tror ni, att vi blivit matade från barnsben med vilka otroliga möjligheter vi har att "bli vad vi vill" och "förverkliga sig själva" kontra samhällets modell där alla faktiskt inte alls KAN bli vad dom vill, i alla fall inte samtidigt?
Tack åter igen, blir nog att sova på det här och vakna och kommer givetvis tänka.. vad fan har jag precis skrivt. Men blir nog att iaf kontakta någon typ av professionell hjälp och se hur det går
Blir att se en feelgood-fiilm och försöka att somna.
Quote (Giraff @ 24 Jan 2014 22:44)
http://i.imgur.com/qs9fGNw.jpg
Nämen, alltså.
Braj är sjukt jobbigt.
Å ena sidan älskar jag att bli väck och flumma runt ute. Känns lite som att man kommer in touch with nature och sådär.
Men å andra sidan blir man ju sjukt retarded också. Både när man är stenad och nykter.
Brukar få ångestattacker av det också. Likväl kan jag knappt tacka nej om någon erbjuder mig.
Det här stämmer mycket väl in på mig, man bryr sig inte ett skit om något, och samtidigt skjuter man på sina problem
This post was edited by AsDrake on Jan 24 2014 03:52pm