d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1468469470471472545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Jan 7 2013 11:50am


Ding!
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jan 7 2013 11:57am
Quote (LiiMule @ 7 Jan 2013 18:50)
http://i49.tinypic.com/15z446d.jpg

Ding!


Dåligt. Hur dags går du upp imorn? :ph34r:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 7 2013 12:00pm
Quote (LiiMule @ 7 Jan 2013 19:50)
http://i49.tinypic.com/15z446d.jpg

Ding!


på tiden,
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 12:17pm
Quote (LiiMule @ Jan 7 2013 06:50pm)
http://i49.tinypic.com/15z446d.jpg

[FONT='Times New Roman']Ding![/FONT]


Gz =)

E/

XoOoX snubben du lirar med är en scammer

This post was edited by Orvar on Jan 7 2013 12:18pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 01:21pm
Quote (Orvar @ 7 Jan 2013 20:17)
Gz =)

E/

XoOoX snubben du lirar med är en scammer


:rofl:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 01:25pm
Quote (orvars @ Jan 7 2013 08:21pm)
:rofl:


Fortf sur för att jag kickade dig ur guilden? :(
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 01:33pm
Quote (Orvar @ 7 Jan 2013 21:25)
Fortf sur för att jag kickade dig ur guilden? :(


har jag någonsin varit sur över de?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 7 2013 01:33pm
Quote (orvars @ Jan 7 2013 08:33pm)
har jag någonsin varit sur över de?


Heh, det var ju först då du bestämde dig för att anklaga mig för att ha scammat dig

dont you remember? :rolleyes:

Jul 28 2012 07:04pm Orvar Removed Member orvars

Kändes bra B)

This post was edited by Orvar on Jan 7 2013 01:35pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 01:35pm
Quote (Orvar @ 7 Jan 2013 21:33)
Heh, det var ju först då du bestämde dig för att anklaga mig för att ha scammat dig

dont you remember? :rolleyes:


Nej, för att du börja grina för du skulle ha 250fg "NU" när du satt på 20k fg. och jag har sett flera saker som styrker att du tog min bowa.
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jan 7 2013 01:38pm
Quote (orvars @ Jan 7 2013 09:35pm)
Nej, för att du börja grina för du skulle ha 250fg "NU" när du satt på 20k fg. och jag har sett flera saker som styrker att du tog min bowa.


Detta är ju för löjligt, det handlar inte om han har 20k fg 200k fg eller 2 fg, det är principen som räknas, hoppas att du en dag förstår det.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1468469470471472545Next
Add Reply New Topic New Poll