Jag skrev ihop detta åt flashbacks jobbystorytråd men ni brukar gilla mina stories så jag postar den här också

Idag kom det in en riktig jävla snedseglare, förstörde min dag fullständigt
bakgrund: jobbar på en skivbörs, vi har cd för 1 krona utanför butiken. Vi har som policy att vi kör ingen avlyssning på dessa skivor, lägga ned massor av jobb på eventuellt dra in 1 krona är inget vi orkar syssla med
Anyway kommer in en fet dude i 50-års åldern med en hög reaskivor som han vill lyssna på, min chef säger nej. Då menar kunden att han är ute efter bra rock, då menar min chef att han får gå ut och leta i lådorna, då menar kunden att han behöver hjälp med att välja ut skivor därför att han har pacemaker och inte orkar leta.
Min chef smiter iväg och på lunch och lämnar mig med idioten, han kommer in med typ 40 skivor som han inte har råd med så han börjar tigga pengar från våra andra kunder, INTE uppskattat. Anyway han försvinner i tio minuter och kommer tillbaka med sjukt mycket norska mynt, jag förklarar att dom inte gäller varpå han säger att han har pacemaker (???) och sen börjar tigga mer pengar av en annan kund.
Skit samma han lämnar lokalen igen, kommer tillbaka med en massa svenska mynt denna gången jag börjar lasta ner hans skivor i påsar varpå han börjar hosta rakt ut över hela disken jag sa åt han att sådär gör man inte, höll för fan för munnen
-Amen, amen jag har pacemaker
Fortsätter hosta rakt över disken flertal gånger håller inte för munnen jag lackar ur fullständigt för det är verkligen rakt över min arbetsyta och alla skivor jag håller på att jobba med så om jag inte blir sjuk nästa vecka kommer jag köpa en lott, jag är jävligt nära på att kasta ut idioten men till slut lämnar han butiken
Facit på denna kunden: 44 kronor i kassan
Ok att det är synd om honom, men det ursäkktar inte vad fan som helst..