d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1462846294630463146325002Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 13 2010 09:59am
OCH HAN FICK JOBBET! FUCKING SWEET!

Börjar midsommar dagen dock.. Så inget drickande på midsommar afton. Men fyfan va härligt att man fått ett jobbbbbbb!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 13 2010 10:01am
Quote (spetch @ 13 Jun 2010 17:59)
OCH HAN FICK JOBBET! FUCKING SWEET!

Börjar midsommar dagen dock.. Så inget drickande på midsommar afton. Men fyfan va härligt att man fått ett jobbbbbbb!


vad för jobb? :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 13 2010 10:03am
Quote (Yllegarnet @ Jun 13 2010 06:01pm)
vad för jobb? :)


Café MaCri, Grebbestad.

Diskare :D

e;

Det är inte direkt ett café . Mer pub med räkfrossa och mat osv.

This post was edited by spetch on Jun 13 2010 10:03am
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 13 2010 10:03am
Cha cha bloggen
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 13 2010 10:04am
Quote (spetch @ 13 Jun 2010 18:03)
Café MaCri, Grebbestad.

Diskare :D

e;

Det är inte direkt ett café . Mer pub med räkfrossa och mat osv.


Fan va nice :)

Bor du i grebbestad eller? :P
Member
Posts: 3,455
Joined: Aug 21 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 13 2010 10:04am
Någon som har ett bra tips på en film? är ganska sugen på en bra komedi... ingen american pie!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 13 2010 10:05am
Quote (Yllegarnet @ Jun 13 2010 06:04pm)
Fan va nice :)

Bor du i grebbestad eller? :P


Nej, men vi har sommarstuga där :)

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 13 2010 10:05am
Quote (Kaninkarlz @ Jun 13 2010 06:04pm)
Någon som har ett bra tips på en film? är ganska sugen på en bra komedi... ingen american pie!


Moulin Rouge :cry:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 13 2010 10:05am
Quote (spetch @ 13 Jun 2010 18:05)
Nej, men vi har sommarstuga där :)


fett nice där =)

Synd att havsfisket suger bara :P

Brukade campa på Edsvikens Camping förr, typ varje sommar :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 13 2010 10:06am
Quote (Kaninkarlz @ 13 Jun 2010 16:04)
Någon som har ett bra tips på en film? är ganska sugen på en bra komedi... ingen american pie!


A Bug and a bag of weed
Go Back To Svenska Topic List
Prev1462846294630463146325002Next
Closed New Topic New Poll