Quote (PhearCIII @ 19 Dec 2012 19:24)
Sa jag inte till dig för 1-2 veckor sen att dom höll på att flagga DB för ban?

~
aja, hade gear för max 250m och 160m pure cash på kontot ^^
gubbarna i sig förtjänar jag inte att ha ändå, de är uppfuskade..
Jag tar bannen utan att lacka, för spelet hade jag ändå inte lirat normalt typ.
Tråkigt spel och pvpn kommer ju aldrig.