d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1459460461462463545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 18 2012 03:38pm
Quote (ChingeR @ 18 Dec 2012 22:35)
kassler 78
barb 68
monk 50
monk 30


men endå vad hade du när du började b0ta typ
5-10 k ?

50 k är typ 1.8 miljarder
tror du har råd att köpa spelet igen o köra legit där kanske..?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 18 2012 03:39pm
Quote (Ekaan @ 18 Dec 2012 22:38)
men endå vad hade du när du började b0ta typ
5-10 k ?

50 k är typ 1.8 miljarder
tror du har råd att köpa spelet igen o köra legit där kanske..?


jodå, nu väntar jag på pvp, har ingenting att skylla ifrån mig eller vara arg på på min ban :P
När det väl börjar så ska jag väl börja köra ^^
undra om man blir av med accountet eller sina chars och hur länge isf man blir bannad eller om det är perm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 18 2012 04:25pm
Quote (ChingeR @ Dec 18 2012 10:39pm)
jodå, nu väntar jag på pvp, har ingenting att skylla ifrån mig eller vara arg på på min ban :P
När det väl börjar så ska jag väl börja köra ^^
undra om man blir av med accountet eller sina chars och hur länge isf man blir bannad eller om det är perm


Botting är perm, du lär ha fått mail av blizzard om du är bannad.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Dec 18 2012 04:26pm
Quote (eWaste @ Dec 18 2012 10:25pm)
Botting är perm, du lär ha fått mail av blizzard om du är bannad.


Ingen har fått mail än så länge :P
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold: 795.40
Dec 18 2012 05:55pm
RIP 600m som jag täääänkte sälja....
Member
Posts: 10
Joined: Sep 5 2012
Gold: 0.00
Dec 18 2012 07:41pm
har några funderinga om wizard vad är mäst att ha en två hands staff eller en one handed stav och en off han på wizard har svårt att bestämma mig
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 18 2012 08:32pm
Quote (Renskjutarn @ Dec 19 2012 02:41am)
har några funderinga om wizard vad är mäst att ha en två hands staff eller en one handed stav och en off han på wizard har svårt att bestämma mig


one handed + off hand
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Dec 19 2012 03:21am
Quote (AFRA1D @ Dec 18 2012 11:55pm)
RIP 600m som jag täääänkte  sälja....


xD Jag förlorade bara items, eq, gems och gold av ett värde av max 500 miljoner :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 19 2012 09:05am
jävla niggers
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 19 2012 12:24pm
Quote (ChingeR @ Dec 18 2012 10:39pm)
jodå, nu väntar jag på pvp, har ingenting att skylla ifrån mig eller vara arg på på min ban :P
När det väl börjar så ska jag väl börja köra ^^
undra om man blir av med accountet eller sina chars och hur länge isf man blir bannad eller om det är perm


Sa jag inte till dig för 1-2 veckor sen att dom höll på att flagga DB för ban? :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1459460461462463545Next
Add Reply New Topic New Poll