d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1454647484996Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 25 2013 09:48am
Kommer ni ta hjälv av ert inhyrda superfan imorrn i derbyt?


This post was edited by berhemuli on Sep 25 2013 09:48am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 25 2013 10:09am
Quote (berhemuli @ 25 Sep 2013 17:48)
Kommer ni ta hjälv av ert inhyrda superfan imorrn i derbyt?
http://www.youtube.com/watch?v=-UdVbl7sx5I


fett kul jobb
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 25 2013 11:57am
HIF skämmer ut sig på hemmaplan.
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Sep 25 2013 12:41pm
Quote (berhemuli @ 25 Sep 2013 16:48)
Kommer ni ta hjälv av ert inhyrda superfan imorrn i derbyt?
http://www.youtube.com/watch?v=-UdVbl7sx5I


Haha, vad fan var det där? Känns som hämtat ur något 90-talskomediprogram... :P

Riddar Svarthjärta är iaf inte välkommen in på Tele2! ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 25 2013 12:53pm
Quote (LorveN @ 25 Sep 2013 20:41)
Haha, vad fan var det där? Känns som hämtat ur något 90-talskomediprogram... :P

Riddar Svarthjärta är iaf inte välkommen in på Tele2! ;)


det var då när dif försökte göra dif hockey till dif lions, ta efter från nhl. Så hyrdes en sån där snubbe in. Tror han höll i 2matcher vad jag hört? ssk hade dock deras denne i typ en säsong xD blir så när ledningen inte lyssnar på fansen.. dock var ju fansen rätt kaos på 90talet..

This post was edited by berhemuli on Sep 25 2013 12:53pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 25 2013 01:09pm


TAGGARÅ!
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Sep 26 2013 12:44am
Arbetsdagen idag är bara en transportsträcka.

Såhär låter det med 13000 på läktarna på Tele2 mot ett lag vi inte har någon historia mot. Det enda ni slår på läktaren idag är trumman. B)
http://www.youtube.com/watch?v=Nh8F5JmT-b0
Välkomna!

Quote (berhemuli @ 25 Sep 2013 19:53)
det var då när dif försökte göra dif hockey till dif lions, ta efter från nhl. Så hyrdes en sån där snubbe in. Tror han höll i 2matcher vad jag hört? ssk hade dock deras denne i typ en säsong xD    blir så när ledningen inte lyssnar på fansen.. dock var ju fansen rätt kaos på 90talet..

DIF Lions ja, fyfan. Jag minns att vi redan på den tiden (=lågstadiet) tyckte det var tramsigt. Jag menar, då höll man ju på tuffa NHL-lag med namn som Kings eller Ducks... Men å andra sidan tar ju lag efter lag efter och kör med något tufft NHL-inspirerat, och till råga på allt heter skiten SHL. DIF var före sin tid! ;)

This post was edited by LorveN on Sep 26 2013 12:46am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 26 2013 04:22am
Quote (LorveN @ 26 Sep 2013 08:44)
Arbetsdagen idag är bara en transportsträcka.

Såhär låter det med 13000 på läktarna på Tele2 mot ett lag vi inte har någon historia mot. Det enda ni slår på läktaren idag är trumman.  B)
http://www.youtube.com/watch?v=Nh8F5JmT-b0
Välkomna!


DIF Lions ja, fyfan. Jag minns att vi redan på den tiden (=lågstadiet) tyckte det var tramsigt. Jag menar, då höll man ju på tuffa NHL-lag med namn som Kings eller Ducks... Men å andra sidan tar ju lag efter lag efter och kör med något tufft NHL-inspirerat, och till råga på allt heter skiten SHL. DIF var före sin tid! ;)


Sov 4h.. öl om 1, 5h!
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Sep 26 2013 04:33am
DIF vinner @1,9x
Amartey gör mål på nick @25x
Över 2,5 mål @2,15x
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 26 2013 05:02am
Quote (LorveN @ 26 Sep 2013 12:33)
DIF vinner @1,9x
Amartey gör mål på nick @25x
Över 2,5 mål @2,15x


Du kunde lika gärna bara ge pengarna till mig!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1454647484996Next
Add Reply New Topic New Poll