Quote (Goss3N @ 17 Mar 2011 13:02)
hmm, vill se en bild på en skoter

Den här var knepigare än jag trodde att den skulle vara.
Tog en repa över stan, men hittade ingen. Inte ens utanför bolaget.
Kan dock ev. styra den imorgon!
Quote (Alphabetz @ 17 Mar 2011 18:35)
Men ...... Fusk!
Jag visste att någon sörlänning skulle bli kinkig
