d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1454647484954Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 16 2011 01:09pm
Quote (Simon @ 16 Mar 2011 19:49)
http://db.tt/pkm74Pa
Funkar bilden?
Café blatte och negerboll!!! Bonuspoäng ;)

Jag vill se en taxi!!!


synd, finns inte i jokkmokk!!-.-!½! ta grejjer alla kan ta JÖ!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 17 2011 04:08am
Quote (Nickeee @ 16 Mar 2011 20:09)
synd, finns inte i jokkmokk!!-.-!½! ta grejjer alla kan ta JÖ!


Det är lite svårt för oss att veta exakt vad som finns överallt. ^_^

Quote (Simon @ 16 Mar 2011 19:49)
Jag vill se en taxi!!!



Jag vill se lite street art av något slag.
All graffiti/stickning på träd/liknande godtags, men helst något läckert.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 17 2011 05:26am
Quote (Giraff @ Mar 17 2011 12:08pm)
Det är lite svårt för oss att veta exakt vad som finns överallt. ^_^


http://i56.tinypic.com/302qa9z.jpg

Jag vill se lite street art av något slag.
All graffiti/stickning på träd/liknande godtags, men helst något läckert.


Grymt likt det var trollhättan :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 17 2011 05:54am
Quote (Spetch @ 17 Mar 2011 12:26)
Grymt likt det var trollhättan :)


Hehu. Mycket längre från Trollhättan kommer man inte i Sverige. ^_^
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 17 2011 06:02am
gick in till stan för att ta kort på detta


men såklart var den ju borta, så det blev denna fina skapelse utanför lägenheten istället,..




hmm, vill se en bild på en skoter :)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 17 2011 11:35am
Quote (Goss3N @ 17 Mar 2011 13:02)
gick in till stan för att ta kort på detta
http://www.youtube.com/watch?v=ri29wkG4JOA

men såklart var den ju borta, så det blev denna fina skapelse utanför lägenheten istället,..

http://piclair.com/data/ni9n3.jpg


hmm, vill se en bild på en skoter :)


Men ...... Fusk!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 17 2011 11:41am
Quote (Goss3N @ 17 Mar 2011 13:02)
hmm, vill se en bild på en skoter :)


Den här var knepigare än jag trodde att den skulle vara.
Tog en repa över stan, men hittade ingen. Inte ens utanför bolaget.
Kan dock ev. styra den imorgon!

Quote (Alphabetz @ 17 Mar 2011 18:35)
Men ...... Fusk!


Jag visste att någon sörlänning skulle bli kinkig ^_^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 17 2011 01:35pm
Känns lite weird att ställa sig och fota in på någon annans gård, men jag bangar fan inte om jag får syn på en :D
Har en lapp med mitt namn på i jackfickan just in case :rofl:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 17 2011 01:54pm
behöver bara ställa mig upp och knäppa ut genom fönstret men har ingen kabel till kameran :/
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 17 2011 01:58pm
skotern står ju på baksidan, men är på tok för lat för tillfället, lär inte synas i mörkret heller :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1454647484954Next
Add Reply New Topic New Poll