Quote (CroxiZ @ 25 Nov 2010 02:09)
var i det sjukaste gamet EVER nyss, var yi och tvingades vara mitten pga vi hade en ny kille som tvunget skulle vara med sin polare som var fortuna, och som väntat losar jag båda tornen ganska snabbt och puckot inser att vi kanske ska byta lane ändå, sagt och gjort så gör vi det och jag tvingas hjälpa denna killen då som kör någon kemikaze still och springer rätt in i tornet hela tiden (har typ 1-30+-0 när allt e slut). bot lane tar deras torn rätt snabbt efter detta och sedemera tar även jag vårat torn i top, sedan börjar dom pusha hårt och vi losar torn titt som tätt och våran xin lämnar gamet, så nu lirar vi 4v5 vilket jag ser som 3v5 pga nååbens feedande och allt blir jävulskt bra, vi eller jag springer genom skogen och tar torn efter torn ensam och sedan kommer dom andra i teamet och vi tar hela deras stad, där slutar det roliga för mig för min dator crashar och när jag loggar in igen har vi vunnit med 2v5 och dom andra har ca 70-30 i kills... hur fan kan detta vara möjligt, sjukaste jag varit med om men fan vad roligt det var
rofl, han som blev sönder feedad i mitten borde ju bara kunna rusha fram och tillbaks och döda er ez ^^