d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1456457458459460545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 17 2012 11:25pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 18 Dec 2012 01:42)
kan ngn hjälpa mig mula lite snabbt?


awt?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Dec 18 2012 02:05am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Dec 18 2012 12:42am)
kan ngn hjälpa mig mula lite snabbt?


Mellan två konton då eller?

Btw, nu har jag köpt en authenticator till mitt andra konto också :)

This post was edited by Exzit89 on Dec 18 2012 02:05am
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 18 2012 03:36am
Quote (Exzit89 @ Dec 18 2012 08:05am)
Mellan två konton då eller?

Btw, nu har jag köpt en authenticator till mitt andra konto också :)


Haha aa. Skulle mula keys, gick ju sådär ;>
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 18 2012 05:36am
Har dom sänkt droppraten på keys eller?.. har typ dödat keywaren 15 gånger nu, 5 gånger med fortune shine.. 5 stack ofc... kört typ 8 gånger på mp2 och resten på mp5....
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Dec 18 2012 05:38am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 18 Dec 2012 03:36)
Har dom sänkt droppraten på keys eller?.. har typ dödat keywaren 15 gånger nu, 5 gånger med fortune shine.. 5 stack ofc... kört typ 8 gånger på mp2 och resten på mp5....


Då har du bara otur..
Member
Posts: 27,411
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,000.00
Dec 18 2012 05:50am
keys alltid mp5+... segt som fan annars
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 18 2012 06:16am
Quote (c00kie_m0nster @ Dec 18 2012 11:50am)
keys alltid mp5+... segt som fan annars


Fast fan så segt det är att fixa 5stack på mp5... även om det är lätt så tar det ju 5 gånger så lång tid att döda elites ^^
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 18 2012 07:23am
Har inte gjort keywarden på säkert 1månad nu. :D
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
Dec 18 2012 07:36am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Dec 18 2012 01:36pm)
Har dom sänkt droppraten på keys eller?.. har typ dödat keywaren 15 gånger nu, 5 gånger med fortune shine.. 5 stack ofc... kört typ 8 gånger på mp2 och resten på mp5....


MF ökar inte key drop
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 18 2012 08:11am
Quote (zx_thecp @ Dec 18 2012 01:36pm)
MF ökar inte key drop


wtf.. så jag kan lika gärna köra utan mp?...

Btw, vart får man snabbast 5stack i act 4?... tar ju år innan jag kan döda warden..

Edit: isf behöver jag ju inte ens några stacks för att att farma keys?..

Edit2: nvm.. läste att man måste ha 5 stack och att mp ger + droprate

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Dec 18 2012 08:15am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1456457458459460545Next
Add Reply New Topic New Poll