d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1444546474896Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 23 2013 12:25pm
^

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 23 2013 12:44pm
Helvetes jävla skitmatch, borges avstängd till derbyt. Guldet var redan borta innan detta, men top 3 räcker gott o väl.. bara att detta går åt helvete nu.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 23 2013 01:00pm
Hur många matcher spelar dom i allsvenska btw? Har noll koll på fotboll "rim not intended!"
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 23 2013 01:01pm
Quote (Makta @ 23 Sep 2013 21:00)
Hur många matcher spelar dom i allsvenska btw? Har noll koll på fotboll "rim not intended!"


Som det ser ut nu, för få.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 23 2013 01:26pm
strafftorsk också i hockeyn mot Inavel Hc
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 23 2013 01:42pm
Quote (berhemuli @ 23 Sep 2013 20:01)
Som det ser ut nu, för få.


Hoppas IFK tar först plats men vetefan hur många matcher det är kvar :ph34r:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 23 2013 02:45pm
Quote (Makta @ 23 Sep 2013 21:42)
Hoppas IFK tar först plats men vetefan hur många matcher det är kvar :ph34r:


google it
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 23 2013 04:10pm
Lold irl
Från Gustafsson vs Jones i helgen.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 23 2013 04:14pm
Quote (berhemuli @ 23 Sep 2013 21:45)
google it


Google said.. PM berhemuli..! :angry:
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Sep 24 2013 12:32am
Quote (berhemuli @ 23 Sep 2013 18:04)
Sades att ifk har sin största tifo någonsin.. väntade mig något mäktigt.. kan det seriöst vara bara det där vi ser nu.. dvs blå/vita lappar runt hela arenan och en overhead med text på. lite konfetti på sidorna också.. :P  Nä förväntade mig något rejält :P  blå rök också. Alltså helt klart okej tifo, inget med det, bara att det att det hypades som det största någonsin xDD
aha dom hade blåvita tröjor över hela arenan i ränder.. but still. :P

Såja såja, deras näst största tifo hittills var ju hemma mot DIF tidigare i år, när de distribuerade ballongpinnar att klappa med. :rofl:
http://www.ifkgoteborg.se/Global/Matchbilder/2013/130617%20IFK%20-%20DIF/tifo-dif-hemma-2013-960.jpg (klipp och klistra länken)
Man får låta dem vara glada när de gör framsteg helt enkelt!
(För övrigt är det rätt nice med mönster med tröjorna, men de gjorde det knappast magiskt)

Quote (berhemuli @ 23 Sep 2013 19:44)
Helvetes jävla skitmatch, borges avstängd till derbyt. Guldet var redan borta innan detta, men top 3 räcker gott o väl.. bara att detta går åt helvete nu.

Måste vara jävligt surt med 1-0-målet, solklar offside. Till råga på allt började Alvbåge spela "tuff och rolig" som vanligt efter matchen (något han även gjorde under cupfinalen), som den professionella idiot han är. Jag önskar AIK allt ont, men av princip ska ju åtminstone målen också vara korrekt dömda och Alvbåge ska straffas. Spela bort AIK från guldet är vår uppgift på torsdag!

Quote (berhemuli @ 23 Sep 2013 20:26)
strafftorsk också i hockeyn mot Inavel Hc

3000 på Hoooooooooooooovet! (Var tvungen! Jag vet, fotbollen snodde nog en del publik) :P

This post was edited by LorveN on Sep 24 2013 12:34am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1444546474896Next
Add Reply New Topic New Poll