Quote (sliipknot @ Oct 25 2011 12:27am)
oliwer känd på d2?

Ofc

Quote (SpAz. @ Oct 25 2011 12:31am)
ville bara önska er lycka till

skönt att se att lågan brinner hos vissa!
hoppas denna resetten följs av en patch och banwave, då kanske jag t.om. skapar en gubbe!
säger som zazu till simba: "*suck* lyckah till!"
Ty, finns inget roligare på D2 än reset, utmaningen att spela med skitkassa items och att bli först

Och ban och patch skulle vara underbart
Tänk dig att inga bottar skulle finnas på ca 2 v

Quote (rsgoodyear @ Oct 25 2011 12:46am)
nu är det nära gubbbar vi ses i throne oliwer:) kommer bli 3 roliga veckor deta:)
Väldigt nära!

Ska bli riktigt kul ja

Quote (c00kie_m0nster @ Oct 25 2011 05:54am)
Om det börjar innan jag e hemma så PMA mig
Om du är online på jobbet så varför inte
