d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14445464748156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 4 2011 10:17am
gieb normal rush free
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2011 10:48am
Reported
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2011 03:41pm
Jävlar vad dålig jag är atm, har inte lirat mer än nåt game per vecka på ett bra tag nu :P

Förlorade typ 2 av 4 igår och dom 4 första jag lirade idag :D

aja bara att kämpa.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 4 2011 03:46pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 4 2011 11:41pm)
Jävlar vad dålig jag är atm, har inte lirat mer än nåt game per vecka på ett bra tag nu :P

Förlorade typ 2 av 4 igår och dom 4 första jag lirade idag :D

aja bara att kämpa.


Vouch
jag spelade min placement match
stompade en protoss
så hamnar jag i bronze

:angel:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2011 03:49pm
Quote (umade @ Nov 4 2011 11:46pm)
Vouch
jag spelade min placement match
stompade en protoss
så hamnar jag i bronze

:angel:


hahha forever bronze :D

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 4 2011 04:00pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 4 2011 11:49pm)
hahha forever bronze :D


ja :( när kommer nya units?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2011 04:11pm
Quote (umade @ Nov 5 2011 12:00am)
ja :( när kommer nya units?


Vet ej :D

Men bara att veta att det kommer en expo har gjort mig taggad på att lira igen cuz dont wanna be forever bad när HotS kommer ut :)

5 game win streak nu :)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 4 2011 05:12pm
units kmr när HotS släpps
blir awesome
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 4 2011 05:52pm
Lirade 30 min game mot en toss, vann

efter gamet skrev jag "gg sir"

fick en: FUCK OFF

:rofl:
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 6 2011 06:37pm
två av d2jsp bästa spelare 1v1, båda e grandmaster.
minigun mott raine

http://www.justin.tv/todeskampfsc2
Go Back To Svenska Topic List
Prev14445464748156Next
Add Reply New Topic New Poll