Quote (Svartermetalisk @ Nov 4 2011 11:41pm)
Jävlar vad dålig jag är atm, har inte lirat mer än nåt game per vecka på ett bra tag nu

Förlorade typ 2 av 4 igår och dom 4 första jag lirade idag

aja bara att kämpa.
Vouch
jag spelade min placement match
stompade en protoss
så hamnar jag i bronze
