d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1444546474854Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 02:33pm
Quote (SCXiao @ 15 Mar 2011 21:21)
Imorgon ska jag inte glömma namnlappen B)


Ofta ICA finns på Island? ^_^
Eller är du hemma i Växjö nu?

This post was edited by Alphabetz on Mar 15 2011 02:33pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 15 2011 02:39pm
Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 21:33)
Ofta ICA finns på Island? ^_^
Eller är du hemma i Växjö nu?


Jag kom tillbaks för två veckor sedan :P
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 02:54pm
Quote (SCXiao @ 15 Mar 2011 21:39)
Jag kom tillbaks för två veckor sedan :P


Aha :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 16 2011 02:41am
Suddig bild, men ändå.



Jag vill se en bild på en fördom.
Fri tolkning. =)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 16 2011 02:43am
Quote (Giraff @ 16 Mar 2011 09:41)
Suddig bild, men ändå.

http://i53.tinypic.com/se6qde.jpg

Jag vill se en bild på en fördom.
Fri tolkning. =)


Fortfarande kaos? :D

Räknas ett halsband man knappt vågar ha på sig i stan på grund av fördomar? :headscratch:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 16 2011 02:48am
Quote (SCXiao @ 16 Mar 2011 09:43)
Fortfarande kaos? :D

Räknas ett halsband man knappt vågar ha på sig i stan på grund av fördomar? :headscratch:


Mja, det där är en annan ICA-butik faktiskt. ^_^
Tror dock medelåldern var typ 50-60 vid den här tiden...

Det är en tolkning, men det bästa vore ju om det var något som inte finns hemma.
Skall ju vara lite utmaning =)

e; Vad säger ni btw, skall vi ta och börja om och räkna poäng?
Någon får ta på sig rollen att sammanställa vecka för vecka och posta sina resultat i user blogs eller något.

This post was edited by Giraff on Mar 16 2011 02:49am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 16 2011 02:54am
Quote (Giraff @ 16 Mar 2011 09:48)
Mja, det där är en annan ICA-butik faktiskt. ^_^
Tror dock medelåldern var typ 50-60 vid den här tiden...

Det är en tolkning, men det bästa vore ju om det var något som inte finns hemma.
Skall ju vara lite utmaning =)

e; Vad säger ni btw, skall vi ta och börja om och räkna poäng?
Någon får ta på sig rollen att sammanställa vecka för vecka och posta sina resultat i user blogs eller något.


Jag kan inte vara med och leka atm, min telefon--datorsladd ligger kvar på Island :(
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 16 2011 02:56am
Quote (SCXiao @ 16 Mar 2011 09:54)
Jag kan inte vara med och leka atm, min telefon--datorsladd ligger kvar på Island :(


Borde väl finnas att köpa på random Expert/liknande för en billig peng?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 16 2011 03:00am
Quote (Giraff @ 16 Mar 2011 09:56)
Borde väl finnas att köpa på random Expert/liknande för en billig peng?


Ska höra med mor om hon hittar den först, har en del andra saker kvar som också behöver skickas. ^_^

Men ni får ju inte börja den nya leken utan mig :blush:

This post was edited by SCXiao on Mar 16 2011 03:00am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 16 2011 12:49pm
http://db.tt/pkm74Pa
Funkar bilden?
Café blatte och negerboll!!! Bonuspoäng ;)

Jag vill se en taxi!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1444546474854Next
Add Reply New Topic New Poll