d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1444546474851Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 7 2009 02:40pm
hai :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 7 2009 02:53pm
Quote (snoramej @ Wed, 7 Oct 2009, 22:18)
Med andra ord gick han i 9an och var femton, och är nästan ett år sen ^_^


så??

Har aldrig nekat att han var femton och gick i nian.

Och btw 8 månader = Halvår > år

Det är närmare ett halv år ;)
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Oct 7 2009 02:57pm
Quote (Litttle_Brother @ Wed, Oct 7 2009, 10:53pm)
så??

Har aldrig nekat att han var femton och gick i nian.

Och btw 8 månader = Halvår > år

Det är närmare ett halv år ;)


6 Månader - 8 Månader = 2 Skillnad
8 Månader - 12 Månader = 4 Skillnad

You won ! ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 7 2009 03:02pm
Quote (ZippYz @ Wed, 7 Oct 2009, 22:57)
6 Månader - 8 Månader = 2 Skillnad
8 Månader - 12 Månader = 4 Skillnad

You won ! ^^


Ja that was my point :P
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 7 2009 03:16pm
ql
Member
Posts: 9,174
Joined: Sep 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Oct 9 2009 03:05pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 05:08pm)
mmen lol jag ska bara ha 1000000000000000000000fg inget annat jävla töntar lär er läsa


Kanske du borde lära dig svenska..
och att duscha, du ser ju ut som en jävla luffare på knark på pic'sen för helvete.
dra åt helvete polackjävel.
Member
Posts: 9,174
Joined: Sep 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Oct 9 2009 03:07pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 05:22pm)
är alla här så fega så ingen vågar säga något


Nej, alla läser och alla försöker nog lika mycket som jag att förstå vadfan du menar

illiterate ´´
Member
Posts: 9,174
Joined: Sep 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Oct 9 2009 03:09pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 05:38pm)
skriv en bok och skicka till mig


Du är bara så jävla illa.
Member
Posts: 9,174
Joined: Sep 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Oct 9 2009 03:12pm
Nu mår jag mycket bättre.

Ska ut och haila nu, cya :)
Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 9 2009 03:14pm
Quote (Minuet @ Fri, 9 Oct 2009, 21:12)
Nu mår jag mycket bättre.

Ska ut och haila nu, cya :)


:S

btw, vet du att man kan redigera sina posts?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1444546474851Next
Add Reply New Topic New Poll