Quote (f10eq @ 23 Aug 2013 10:36)
jag tvättar verkligen allt efter tvättlappen, samt efter färger, vilket resulterar i typ 6, ibland 7 st tvättar.
Jag vet inte vad skillnaden är på 30 och 40 grader i en vanlig bomullstshirt dock, kanske bara e onödigt att tvätta sådant separat, men jag vill inte tvätta ur färger och sådant så..
Jeans klarar ju för övrigt tvätt, bullshit att de förstörs, tvärtom kan svettsalt och smuts i jeansen öka friktionen mellan plagget och andra delar vilket gör att det lättare går hål( i t.ex. skrevet).
nej det är inte bullshit, de gpr sönder när du tvättar dom!
Quote (ankiie @ 23 Aug 2013 12:50)
när man e med tjejen äter man samma skit som hon o sen äter man mindre mat eller nyttigare när man e singel, tvärtom för tjejer de tröstäter när dem e singel istället

japp tydligt som fan. vägde 83 i vintras, gjorde slut med tjejen i mars och tappade 8kg på en månad tror jag det var. blev tillsammans igen april och gick upp typ 3-5kg och nu senaste 2 veckorna har det vart knas - jag har sovit hos morsan (så nu har jag gått ner så jag väger kanse 73). i söndags gjorde jag slut på lidandet och gjorde slut med henne. idag hämtade jag mina kosttillskott och ska börja träna igen