Quote (Simon @ Aug 19 2013 03:45pm)
smart gubbe!
skönt du klarade dig bra iaf
ja han dogde
Han var tydligen stressad över att hinna till sitt möte (första han sa "Fan också, nu missar jag mitt möte") - tror han missade mötet, och tror definitivt att han inte får ny tjänstesnurra

Quote (PlaaD @ Aug 19 2013 03:57pm)
Fyfan...
Skönt att du inte verkar ha skadat dig iaf!
Fint med mig, ont i en muskel vid nacken, otroligt att det gick så bra, jag satt i den ljusblå "lite äldre" (läs 1994) bilen, tydligen så funkade inte airbagen heller

Quote (generalet @ Aug 19 2013 03:58pm)
BMWn skyddade dig!
acually is toyota camry
Quote (Fil @ Aug 19 2013 04:04pm)
Hål i huvudet...
Var han ångerfull? Skadad? Arg? Dum i huvudet?
Helt oskadd, fet kontorsgubbe.. Och så är ju Volvo sjukt krocksäkra, det var hans bil som drog in i stolpen, han var precis mitt i min fil när jag träffade, så drog hans bil till vänster och in med framvagn i stolpe + lyktstolpe, men otroligt nog tryckte inte förardörren in så där hade han jävligt tur, då hela hjulaxeln var åt helvete på båda sidor, hjulen pekade inåt likt en stancad bil
Ångerfull/arg över sitt misstag samt att han skulle missa sitt möte, så dum i huvudet kommer in där

Quote (Chefen @ Aug 19 2013 04:14pm)
dodgat rätt många sånna där tillfällen och lika jävla irriterande varje gång.
hoppas du inte skadat dig å så
Jag styrde lite höger och han gasade på, han för att väja från mig och jag för att väja från honom.. Hade jag missat honom hade jag däremot klippt en lyktstolpe vilket jag tror kan ha gått mycket värre