Quote (LinkToMyProfile @ 27 Jul 2011 12:22)
Asså, Humm.
HAr hört av säker uppdaterad källa ( Marcusd0 ) :P, att det det skall vara en Mini reset, asså att ratingen resetas lite men ALLA hamnar inte på 1250 som folk tror, utan det resetas lite men inte mycket, men man får mer elo i början för en win (och förlorar mer för en loss ofc) precis som när man börjar på 1250. fattar ni vad jag menar? Så man hamnar inte på 1250. vet inte mer bara vad jag hört.
Old news? Det har vi ju pratat om massa i topicen, det stog mellan hard och soft reset. Och det blev soft, det suger.
Sen är det 1200, inte 1250, om dem inte sagt nåt annat nyss.
Quote (dej @ 27 Jul 2011 12:30)
H3h3 de är faktiskt bäst i världshistorieN_N_N_N_N_N
faktumet kvarstår att allt kommer resettas eftersom det är en ny ladder @@
Det kommer bli ny ladder/ny season, men ens rating kommer ej resetas helt, bara delvis.
Vädligt kasst tycker jag, som att man bara skulle förlora halva lvln och gearet i d2 när en ny ladder börjar, det hade ju varit kul? eller?
Quote (LinkToMyProfile @ 27 Jul 2011 12:42)
Mja kanske jag vet inte.
asså har du läst NY LADDER någon stans eller bara ny sesion? har du någon link? för som sagt vet jag inget bara vad jag hört och skulle gärna veta for sure.
Det är som jag sa ovan, ny ladder/season, halvt ändrad rating. Season 1 och 2 är olika saker och borde därför också inte ha med varandra och göra, men ändå tar dem ratingen från season 1 och utgår från den på season 2. Le fail.
Quote (dej @ 27 Jul 2011 12:53)
finns ingen logik bakom det. ska man höja gränsen på guld och skit då? ladder resettas. sessioner också.
jag är 100% positiv till att allt resettas
Jag är också "100% positiv" till det, men det kommer inte göras en 100%ig reset.
Sagt och gjort av Riot, om dem nu inte skulle ändra sig i sista sekund (som jag hoppas), dem skulle kanske kunna göra det ifall massa har klagat på dem.