Quote (RazkArN @ Jun 7 2010 10:57pm)
Jävla nötter det finns, alltså polacker.
Skapar ett game med min lld nec: "N Help Rada".
Armi_PL joinar och jag säger att jag behöver hjälp med radament men han insisterar på att hjälpa mig döda summoner, samt duriel fastän jag redan är i act 5.
Nåja, tänker jag. När han sedan tänkt fortsätta rusha mig genom act3 får jag nog och säger, "come town, follow me" och så springer jag mot sewer lvl.
Han svarar "no" varav jag frågar "no?" Därefter tar han wp till sewer lvl 2 och jag tänker "äntligen". Men vad han inte verkar förstå är att jag inte vill levla mer (fastän jag försökt förklara att lld=max lvl 30), då jag redan är lvl 30 equal lld.
han fortsätter envist skriva "come", "where are u" osv och ibland får jag nog, då inget jag skriver verkar nå fram till honom, och joinar honom för att sedan tvingas dö ett par ggr för att loosa exp och FAN, nu dog han också..
han: "brb", "big guards" w/e
aja, till slut tar vi oss igenom skiten och jag undrar hur jag faktiskt orkade med det hela.
"i go sleep :p" avslutar han med, och det ska fan jag med göra.. oh, btw. Fick en free Naj's circlet av honom innan han drog, schyst kille det där..
Haha. Nöt.