d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1434445464798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 17 2012 07:26pm
Quote (umade @ 18 Mar 2012 02:15)
ah, jag kollade matchen när det hände, sjukt läskigt
först sa dom att han inte blivit återupplivad på 1 timme
sen sa dom att han var stabil på sjukhuset
sen sa dom att han fortfarande var i kritiskt tillstånd
hoppas han klarar sig och blir helt återställd

<3


mm jag satt också o kollade..

hade taggat upp med chips dip och läsk, och så ba wtf play on !!!!!
sen såg man att det var allvarligt..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 17 2012 10:41pm
Quote (ddown @ 18 Mar 2012 02:13)
http://www.youtube.com/watch?v=ioeuljYOFt8


Tänkte att jag denna gång skulle kunna titta på filmen normalt, men icke 3-4minuter gått o tårar i ögonen :P så jävla sorligt o lämna råsunda kombinerat med så jävla bra minnen.

This post was edited by berhemuli on Mar 17 2012 10:41pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Mar 19 2012 07:56am
Quote (berhemuli @ 18 Mar 2012 05:41)
Tänkte att jag denna gång skulle kunna titta på filmen normalt, men icke 3-4minuter gått o tårar i ögonen :P så jävla sorligt o lämna råsunda kombinerat med så jävla bra minnen.


rysningar i hela 5 min :wub:
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Mar 19 2012 10:41am
Ikväll blire Brynäs klara för semi <3
bb Frölunda
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 19 2012 10:51am
Ikvälls rubriker..: "Krisen i dif" eller "dif mot hockeyallsvenskan" man kan ju alltid hoppas.. Heja leksand!
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Mar 19 2012 01:30pm
fan ser ju inte bra ut direkt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 19 2012 02:04pm
Quote (berhemuli @ 19 Mar 2012 17:51)
Ikvälls rubriker..: "Krisen i dif" eller "dif mot hockeyallsvenskan"  man kan ju alltid hoppas.. Heja leksand!


Dem visar äntligen hjärta och kämparglöd!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 19 2012 02:05pm
Quote (PlaaD @ Mar 19 2012 09:04pm)
Dem visar äntligen hjärta och kämparglöd!


Så jävla gött. Bättre sent än aldrig! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 21 2012 01:32am
blir då AIK-saik i semin..

skellefteå en stad - en släkt!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 21 2012 06:13am
19:45 Manchester C. ? - ? Chelsea
19:45 Tottenham H. ? - ? Stoke C.
20:00 Everton ? - ? Arsenal
20:00 Queens Park R. ? - ? Liverpool
Go Back To Svenska Topic List
Prev1434445464798Next
Add Reply New Topic New Poll