d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1434445464754Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:30pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 24 2011 09:30pm)
Märker att we Got ur back


Man får hjälpa dom som har trubbel ofc, kan nån inte spela så styr vi deras char, typ om Erik jobbar eller om Jens har träning precis när det börjar, då spelar vi på gubben tills de kommer hem B)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 02:35pm
Har så jag kan styra 3 till( dock bara in ut ur tps)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:36pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 24 2011 09:35pm)
Har så jag kan styra 3 till( dock bara in ut ur tps)


Nä fy vad tråkigt, jag brukar ta alla chars och springa med dom jämnsides så att ingen ska hamna bakom i xp :P
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 02:41pm
;)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:59pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 04:40pm
IDAG SÅ ÄR DET RESET, SÅDESÅ

Godnatt :)
Member
Posts: 1,781
Joined: Oct 14 2008
Gold: 62.00
Oct 24 2011 05:27pm
oliwer känd på d2? :P
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 24 2011 05:31pm
ville bara önska er lycka till :) skönt att se att lågan brinner hos vissa!
hoppas denna resetten följs av en patch och banwave, då kanske jag t.om. skapar en gubbe!


säger som zazu till simba: "*suck* lyckah till!"
Member
Posts: 2,958
Joined: Jun 21 2007
Gold: 2,208.71
Oct 24 2011 05:46pm
nu är det nära gubbbar vi ses i throne oliwer:) kommer bli 3 roliga veckor deta:)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1434445464754Next
Add Reply New Topic New Poll