d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1434445464754Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 15 2011 11:39am
Quote (Intenso8 @ 15 Mar 2011 13:56)
den gills inte så skivsamling ska postas!

folk har editat


Första posten blev editad. Ingenting gills.

Orkar nog inte dra någon bild på en ICA-butik idag. Kanske slänger in en imorgon!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 15 2011 12:12pm
fan drog förbi två nyss men glömde fota :<
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 15 2011 12:13pm
bor 1 mil från ica.. får ta den imorn kanske... om inget lättare dyker upp
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 15 2011 12:15pm
få man googla ica, ta kort på skärmen? : >
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 15 2011 12:21pm
Quote (AsDrake @ 15 Mar 2011 19:15)
få man googla ica, ta kort på skärmen? : >


Nej
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 12:57pm
komigen nudå slöfockar :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 15 2011 01:15pm
Quote (Simon @ Mar 15 2011 07:57pm)
komigen nudå slöfockar :D


Var faktiskt nere@maxi tidigare idag, men det var innan jag såg det här :(
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 01:56pm
Quote (Simon @ 15 Mar 2011 19:57)
komigen nudå slöfockar :D


Insåg precis att jag inte har någon ICA nära. Willys och Vi finns nära, men icke ICA.
Stockholmsfail? :headscratch:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 15 2011 01:57pm
Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 20:56)
Insåg precis att jag inte har någon ICA nära. Willys och Vi finns nära, men icke ICA.
Stockholmsfail? :headscratch:


jokkmokksfalil obv.
does not has ica.

ellerr?

This post was edited by Nickeee on Mar 15 2011 01:58pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 15 2011 02:21pm
Quote (Simon @ 15 Mar 2011 19:57)
komigen nudå slöfockar :D


Imorgon ska jag inte glömma namnlappen B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1434445464754Next
Add Reply New Topic New Poll