Quote (Ez4Real @ 18 Jul 2011 13:25)
Alltså nu orkar jag inte med allt tjafs. jag carriar er även om jag inte e på TS / skype. det gamet jag faila som inte ens var jag va för att ni feeda galet mycke.
sure jag dog jag med men inte fan hade jag negativ score. sen så tar ni in d0 ist för mig utan att säga ngt jag satt i tsmed er hela tiden men helt random hoppa ni ner 1 nivå och tar in d0 inget illa emot d0 men ni kan ju för fan iaf säga det till mig ist för att bara hoppa ner nickee det e reason till att jag tog bort dig och den andra killen kommer inte ihåg vad han heter. men ni beter er som 2 år som inte vågar säga vad ni tycker eller tänker
Spela med mig istället, jag är shysst! :]
Inb4 nicke lr marcus säger jag är sämst.
Quote (031 @ 18 Jul 2011 16:03)
nja tror jag skulle haft en madress så man kunde gjort lite skada på dom med thornmail, men lätt att vara efterklock, dock var det inte min build vi prata om utan hur dåliga mina medspelare var som vägrade pusha
Jag hade inte kunnat göra så mycket mer ändå om jag ändrat items imo
Nej men ändå, värt att nämnas, 2 IE är väldigt fail

Quote (GeekSports @ 18 Jul 2011 16:19)
Ska testa det hos en kompis i helgen får se om det blir något man kan roa sig med tills D3 kommer

nice, ifall du börjar spela kan vi ta med dig på listan sen.
Quote (AsDrake @ 18 Jul 2011 21:17)
damn, 1 h kö..
Testade nu bara för kul att skriva fel lösen och det stod att jag skrivit fel direkt
1h kö ftw, ska se vad det är nu.
1h 5m :< har ej blivit kortare