Quote (berhemuli @ 8 Jul 2013 18:56)
Well obviosly. Men trodd inte vi var på hundra procent serösnivå

men oavsett vilket, 80k för en pool det har verkligen inte i min världsbild bara överklass råd med. Det är mindre än de flesta begagnade nya07+ volvobilar ???
+På hus och sånt lånas det nåt löjligt billigt i Sverige. Kommersialismen on crack^2. Lägg sen till rotavdrag. Så dopad marknad.
Min kollega som är miljöarbetare, har en villa i grannkommun(håla förvisso, men ändå 1-1,2mille), arbetslös/långtidssjukskriven fru (kanske får ut 8k i månden med barnpeng o bidrag), 2 småbarn, har två bilar inte risiga utan en s40 och en citroen. Han funderar på att låna upp 100k till utbyggnation.
Han kanske lyfter 24k efter skatt liksom i månaden.
Inte fan vet jag hur han gör men tydligen ser banken / han inga problem
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jul 2013 18:56)
Värsta jag vet är när föräldrar med noll koll kommer in och är superstolta över att deras barn i ensiffrig ålder börjat lyssna på något mediokert rockband som var populära på 70-talet och tror att det är värsta grejjen
Wow ditt barn lyssnar på extremt kommersiell och fatansilös 70-tals musik det är såååå mycket vassare än kommersiell och fantasilös nollnolltalsmusik... NOT
Mina framtida barn ska fan få Stockhausens samlade verk i femårspresent, den saken är säker
xDDDDDDDD
This post was edited by SpAz. on Jul 8 2013 11:05am