d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1424344454654Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:11pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 24 2011 09:09pm)
men är mer nervös för att det kommer bli så in-i-helvetes kul! :D


Du låter kissnödig. Gå och kissa.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 02:14pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 22:11)
Du låter kissnödig. Gå och kissa.


Ja e kissig så ja går o krämar
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 24 2011 02:18pm
Quote (PhearCIII @ 18 Oct 2011 21:08)
Ja men förhoppningsvis ny patch.. Då kan du ju glömma den planen :)


bara ta och scripta om ;)

tror dock inte det blir 1.14
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:19pm
Quote (Intenso8 @ Oct 24 2011 09:18pm)
bara ta och scripta om ;)

tror dock inte det blir 1.14


Ja för alla besitter ju den kunskapen som behövs, eller hur? ;)

Återkom när du lyckas plocka ut pointers & structs på egen hand :P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 24 2011 02:22pm
Fokus nu grabbar!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:23pm
Quote (x17 @ Oct 24 2011 09:22pm)
Fokus nu grabbar!


Wtf, alla mina cdkeys är bannade?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 24 2011 02:26pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 22:23)
Wtf, alla mina cdkeys är bannade?


cuz cheter obv.

har några keys som team sweden medlemmar kan låna.
finns på skype ( iDoMoonpriest )

Lmk


Quote (c00kie_m0nster @ 24 Oct 2011 22:26)
Geezus

Kanske har ngn du kan låna


Kanske sätta upp en lista med keys som är free2use för Team Sweden medlemmar? :)

This post was edited by Dreamfuel on Oct 24 2011 02:27pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 02:26pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 22:23)
Wtf, alla mina cdkeys är bannade?


Geezus

Kanske har ngn du kan låna
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 02:27pm
Jag trollade.. Men igår funkade inte någon cdkey, nu har jag installerat om och fått 3 att funka iaf :D
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 02:30pm
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 22:27)
Jag trollade.. Men igår funkade inte någon cdkey, nu har jag installerat om och fått 3 att funka iaf :D


Märker att we Got ur back
Go Back To Svenska Topic List
Prev1424344454654Next
Add Reply New Topic New Poll