d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14243444546156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 27 2011 03:46pm
Quote (d0oh @ Oct 24 2011 06:30pm)
Deras burrowcharge verkar galen


http://www.youtube.com/watch?v=VOglpc_Bzbk


näe, förmodlingen inte ensamma, fast med viper (darkswarm 2.1) kan det vara sjukt op late game :p
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 28 2011 03:08am
Quote (ownyaah @ Oct 27 2011 10:46pm)
näe, förmodlingen inte ensamma, fast med viper (darkswarm 2.1) kan det vara sjukt op late game :p


bout time att dom gjordes användbara, diggar ultras så jag är glad ^_^
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 28 2011 06:17am
Fortfarande platinum nu i S3
fittspel gör mig diamond

spelar pissdåligt och har inte stor koll på vad jag håller på med men still
jag vill ha den där jävla diamanten

This post was edited by d0oh on Oct 28 2011 06:18am
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 28 2011 06:55am
Quote (d0oh @ Oct 28 2011 01:17pm)
Fortfarande platinum nu i S3
fittspel gör mig diamond

spelar pissdåligt och har inte stor koll på vad jag håller på med men still
jag vill ha den där jävla diamanten



go for it brah : D har tyvärr inte tid för laddern :< men är det inte bara massa cheese nu efter ladder rest, brukar vara så iaf...
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 28 2011 10:32am
Quote (Warriv @ Oct 28 2011 01:55pm)
go for it brah : D har tyvärr inte tid för laddern :< men är det inte bara massa cheese nu efter ladder rest, brukar vara så iaf...


blir bara så less när jag förlorar att jag RQar ^^
Om jag vinner 2 och förlorar 1 stänger jag oftast av direkt
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 30 2011 01:10pm
game on anyone?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 1 2011 05:29am
Så jävla grinig på tvt atm

Jag stompar diamond toss och zerg grymt ofta men man blir one-base all-inad varenda jävla tvt så det är typ alltid auto-loss

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt less
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 1 2011 09:15am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 1 2011 12:29pm)
Så jävla grinig på tvt atm

Jag stompar diamond toss och zerg grymt ofta men man blir one-base all-inad varenda jävla tvt så det är typ alltid auto-loss

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt less


"reset is in the aiiir" ^_^

spelar iofs inte tvt men tycker alltid att det är cheese eller allins ett bra tag efter reset (i alla match ups)

Lira ikv?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 1 2011 11:15am
Quote (Warriv @ Nov 1 2011 05:15pm)
"reset is in the aiiir" ^_^

spelar iofs inte tvt men tycker alltid att det är cheese eller allins ett bra tag efter reset (i alla match ups)

Lira ikv?


mjo kan vi göra.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 1 2011 03:51pm
Quote (Warriv @ Nov 1 2011 05:15pm)
"reset is in the aiiir" ^_^

spelar iofs inte tvt men tycker alltid att det är cheese eller allins ett bra tag efter reset (i alla match ups)

Lira ikv?


ty games

mer nån annan gång förhoppningsvis!
Go Back To Svenska Topic List
Prev14243444546156Next
Add Reply New Topic New Poll