Quote (Warriv @ Oct 28 2011 01:55pm)
go for it brah : D har tyvärr inte tid för laddern :< men är det inte bara massa cheese nu efter ladder rest, brukar vara så iaf...
blir bara så less när jag förlorar att jag RQar ^^
Om jag vinner 2 och förlorar 1 stänger jag oftast av direkt