d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1424344454654Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 04:03am
Nä, måste till skolan ^_^
Får fortsätta ikväll!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 04:26am
Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 11:03)
Nä, måste till skolan ^_^
Får fortsätta ikväll!


yes

fan vi skulle haft ett poängsystem där vi ser vem som fixat flest bilder! ingen som pallar styra och uppdatera typ en gång om dagen? :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 15 2011 04:29am
Quote (Simon @ 15 Mar 2011 11:26)
yes

fan vi skulle haft ett poängsystem där vi ser vem som fixat flest bilder! ingen som pallar styra och uppdatera typ en gång om dagen? :D


Då måste vi nog börja om leken, tror inte någon orkar gå igenom 18 sidor ^_^
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 15 2011 04:30am
Quote (Simon @ 15 Mar 2011 11:26)
yes

fan vi skulle haft ett poängsystem där vi ser vem som fixat flest bilder! ingen som pallar styra och uppdatera typ en gång om dagen? :D


Denna tråd har dött så många gånger att jag vettefan om det vore värt iochmed att det inte så många verkar palla :o
Vore skoj som fan att styra upp en tävling dock!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 04:32am
Quote (SCXiao @ 15 Mar 2011 11:29)
Då måste vi nog börja om leken, tror inte någon orkar gå igenom 18 sidor ^_^


självklart börjar vi om

Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 11:30)
Denna tråd har dött så många gånger att jag vettefan om det vore värt iochmed att det inte så många verkar palla :o
Vore skoj som fan att styra upp en tävling dock!


det räcker med att 2-3 personer håller tråden vid liv så kommer andra att dyka in då och då med bidrag. jag kommer nog ställa upp på det mesta iaf B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 04:43am
http://dl.dropbox.com/u/23289818/skylt.jpg

jag vill se en ica-butik :)
ut och äventyra med er nu blekfisar!!!

This post was edited by Simon on Mar 15 2011 04:43am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 15 2011 06:56am
Quote (Simon @ Mar 15 2011 11:43am)
http://dl.dropbox.com/u/23289818/skylt.jpg

jag vill se en ica-butik :)
ut och äventyra med er nu blekfisar!!!


den gills inte så skivsamling ska postas!

folk har editat
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 07:12am
Quote (Intenso8 @ 15 Mar 2011 13:56)
den gills inte så skivsamling ska postas!

folk har editat


vi har postat en skivsamling redan

ica-butik är det som ska upp härnäst
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 15 2011 07:13am
Quote (Simon @ Mar 15 2011 01:12pm)
vi har postat en skivsamling redan

ica-butik är det som ska upp härnäst


han skrev med bold!!!!
det är viktigt hallåå
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 15 2011 07:16am
Quote (R4mses @ 15 Mar 2011 14:13)
han skrev med bold!!!!
det är viktigt hallåå


det är så att idioter som du ska lägga märke till det jag skrev
funkade obviously
Go Back To Svenska Topic List
Prev1424344454654Next
Add Reply New Topic New Poll