Quote (SCXiao @ 15 Mar 2011 11:29)
Då måste vi nog börja om leken, tror inte någon orkar gå igenom 18 sidor

självklart börjar vi om
Quote (Alphabetz @ 15 Mar 2011 11:30)
Denna tråd har dött så många gånger att jag vettefan om det vore värt iochmed att det inte så många verkar palla

Vore skoj som fan att styra upp en tävling dock!
det räcker med att 2-3 personer håller tråden vid liv så kommer andra att dyka in då och då med bidrag. jag kommer nog ställa upp på det mesta iaf
