Quote (berhemuli @ Jul 3 2013 12:35am)
Jag ger istället förslag på vad dom kan göra för att lösa problemet, försöker dom åtgärda det utan resultat kan jag möjligen släppa fram lite sympati över situationen.
Förövrigt stör jag mig också på att nämner jag att jag har migrän så tror ofta folk att jag söker sympati, så får jag förklara att jag mest berättar det bara så att folk vet för att inte irritera i onödan med ljud eller liknande. Men så kommer alltid "så synd om dig, blablablabla" Fyfan vad jag avskyr det.
Lite dubbelgrej, stör mig oerhört också på när folk kommer med massa förslag när jag har migrän.. typ "har du testat med o dricka vatten?" "skulle det inte hjälpa med en alvedon?" Etc. Tro fan jag testat pretty much det mesta när jag haft migrän i hela jävla livet. Och den personen förmodligen vet om det. Aja random Mikko rage på natten igen.
Haha

Well om man har problem och söker råd är det en sak men folk som har för vana att prata om sina problem 24 / 7 är dom jag får damp på för dessa människor har en tendens att tro att just dom är dom enda människorna på planeten tellus med bekymmer, det dom sällan inser är att vi andra har lika mkt bekymmer som dom men vi har inte för vana att dra upp dom hela tiden för det är inte roliga samtalsämnen.
Om någon nämner i förbifarten att dom har migrän eller mens eller cancer det skiter jag i det är inte det jag menar men det finns mycket folk som alltid ska ha det värst, fuck det