d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1424842494250425142524356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 20 2019 05:41am
Quote (SCXiao @ 20 Jul 2019 06:17)
Yes, ska dit med tjejen och rocka loss till Aqua och Markoolio :P

Läste att Tugg vunnit nåt pris för sina burgare så kanske blir att vi drar dit istället :drool:




Yes men ingen av oss var sugen på pizza tyvärr :evil:


Tugg är överskattat -_-
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 20 2019 05:43am
Quote (umade @ 19 Jul 2019 23:41)
Du ska till mina trakter??


Vilken pizzeria jobbar du på? Flyttar till hbg om drygt en månad :P
Hamnar i rosengården

Quote (Yllegarnet @ 20 Jul 2019 13:41)
Tugg är överskattat -_-


I valet mellan tugg och megaburger så känns det ändå givet vart man går :D

This post was edited by Fil on Jul 20 2019 05:44am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2019 03:33pm
Quote (Fil @ Jul 20 2019 01:43pm)
Vilken pizzeria jobbar du på? Flyttar till hbg om drygt en månad :P
Hamnar i rosengården



I valet mellan tugg och megaburger så känns det ändå givet vart man går :D


Rosengården? RIP
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 21 2019 01:27am
Quote (Fil @ 19 Jul 2019 23:14)
Megaburger serverar stora burgare men dom är inge goda.
Tugg har riktigt goda burgare, gå dit istället!

Vad ska du göra? Ska du på 90's? :D


Tycker dom är helt ok! Pommesen är goda burgarna är ju kanske inte i samma klass som tugg men är prisvärda.

Helsingburger är helt ok med men lite svårt att komma till som turist. Vet heller i te om dom har öppet på helger.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2019 04:14am
Quote (umade @ 20 Jul 2019 23:33)
Rosengården? RIP


Hamnar i en del som bara består av bostadsrätter så långt ögat når.
Jag tror starkt att man köper sig fri från samhällets värsta på det viset, oavsett vad området i sig har för rykte, kan inte säga jag hört något negativt från annat håll heller :P

Quote (c00kie_m0nster @ 21 Jul 2019 09:27)
Tycker dom är helt ok! Pommesen är goda burgarna är ju kanske inte i samma klass som tugg men är prisvärda.

Helsingburger är helt ok med men lite svårt att komma till som turist. Vet heller i te om dom har öppet på helger.


Jaså? Ja det stället på food courten på väla gör sämre burgare, dom på megaburger är väl helt ok, men det är ingen höjdare direkt. Prisvärt om man vill ha mycket mat men känns okryddat och som om köttet varit fruset.
Aldrig varit på Helsingburger, värt att prova någon gång :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jul 21 2019 09:11am
Quote (Fil @ 20 Jul 2019 13:29)
Haha jag ska också dit! :D


Åh fan, såg du ett fyllo med röd skjorta, silvertejpade glasögon och hajkeps så var det antagligen jag :lol: Första gången jag var på den där festivalen men fan vad roligt vi hade, kommer definitivt bli fler gånger :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2019 10:08am
Quote (SCXiao @ 21 Jul 2019 17:11)
Åh fan, såg du ett fyllo med röd skjorta, silvertejpade glasögon och hajkeps så var det antagligen jag :lol: Första gången jag var på den där festivalen men fan vad roligt vi hade, kommer definitivt bli fler gånger :P


Hahaha, tyvärr inte! Låter kul iallafall :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 21 2019 02:36pm
Quote (Fil @ Jul 21 2019 12:14pm)
Hamnar i en del som bara består av bostadsrätter så långt ögat når.
Jag tror starkt att man köper sig fri från samhällets värsta på det viset, oavsett vad området i sig har för rykte, kan inte säga jag hört något negativt från annat håll heller :P



Jaså? Ja det stället på food courten på väla gör sämre burgare, dom på megaburger är väl helt ok, men det är ingen höjdare direkt. Prisvärt om man vill ha mycket mat men känns okryddat och som om köttet varit fruset.
Aldrig varit på Helsingburger, värt att prova någon gång :)


Jag bor i hyresrätt längst upp på södra stenbocksgatan, så nära skolorna som möjligt. Mycket bra område.! :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2019 03:28pm
Quote (umade @ 21 Jul 2019 22:36)
Jag bor i hyresrätt längst upp på södra stenbocksgatan, så nära skolorna som möjligt. Mycket bra område.! :D


Då föredrar jag nog att bo mer off som vi kommer göra :P
Kan inte Helsingborg jättebra i dagsläget, men det lär jag nog göra så småningom :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2019 08:40pm
vaknar 4:30 klarvaken första semesterdagen
gg

This post was edited by Simon on Jul 21 2019 08:40pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1424842494250425142524356Next
Add Reply New Topic New Poll