Quote (umade @ 20 Jul 2019 23:33)
Rosengården? RIP
Hamnar i en del som bara består av bostadsrätter så långt ögat når.
Jag tror starkt att man köper sig fri från samhällets värsta på det viset, oavsett vad området i sig har för rykte, kan inte säga jag hört något negativt från annat håll heller

Quote (c00kie_m0nster @ 21 Jul 2019 09:27)
Tycker dom är helt ok! Pommesen är goda burgarna är ju kanske inte i samma klass som tugg men är prisvärda.
Helsingburger är helt ok med men lite svårt att komma till som turist. Vet heller i te om dom har öppet på helger.
Jaså? Ja det stället på food courten på väla gör sämre burgare, dom på megaburger är väl helt ok, men det är ingen höjdare direkt. Prisvärt om man vill ha mycket mat men känns okryddat och som om köttet varit fruset.
Aldrig varit på Helsingburger, värt att prova någon gång
