d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1424042414242424342444356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 20 2019 05:04am
Quote (c00kie_m0nster @ 20 Jun 2019 11:57)
Varit i Skellefteå lite nu i veckan. Hur fan kan man bo bland knott??

Blir seriöst sjuk i huvudet på dessa jävla djur.


det verkar vara värre än vanligt med knott och skit i år :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 20 2019 05:24am
Quote (Simon @ 20 Jun 2019 11:17)
om ni var intresserade så kan jag meddela att jag inte fick lägre irl än vad jag fick online :banana:


Jaså? Är det mensa next då? :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 20 2019 05:42am
Quote (Fil @ 20 Jun 2019 12:24)
Jaså? Är det mensa next då? :D


gick med bara för att jag fick chansen utan att jag riktigt förstår vitsen med det, jag kommer antagligen inte gå på någon av träffarna eller så.
har inte berättat och tänker inte berätta för någon irl någonsin. den stämpeln vill man inte ha :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 20 2019 05:57am
Quote (Simon @ 20 Jun 2019 13:42)
gick med bara för att jag fick chansen utan att jag riktigt förstår vitsen med det, jag kommer antagligen inte gå på någon av träffarna eller så.
har inte berättat och tänker inte berätta för någon irl någonsin. den stämpeln vill man inte ha :D


Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 17:16)
nerd?:'d


Trodde du var den typ av kille som kastade flaskor utan kork :bonk:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 20 2019 06:31am
Quote (Simon @ 20 Jun 2019 12:42)
gick med bara för att jag fick chansen utan att jag riktigt förstår vitsen med det, jag kommer antagligen inte gå på någon av träffarna eller så.
har inte berättat och tänker inte berätta för någon irl någonsin. den stämpeln vill man inte ha :D


Förstår vad du menar, det är väl kul själv att få kvittot på att man skulle duga i den gruppen också. Men det känns som klubben för dom som tycker dom är märkvärdiga :D
Sen kan det kanske vara rätt intressant ändå, vad vet jag. Har ingen aning vad de gör för sina medlemmar faktiskt.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 20 2019 06:58am
Quote (SCXiao @ 20 Jun 2019 12:57)
Trodde du var den typ av kille som kastade flaskor utan kork :bonk:


jag utnämner fan dig till swesubs officiella historiker
det finns inte ett swesub-moment du inte kan citera vid rätt tillfälle :thumbsup:

Quote (Fil @ 20 Jun 2019 13:31)
Förstår vad du menar, det är väl kul själv att få kvittot på att man skulle duga i den gruppen också. Men det känns som klubben för dom som tycker dom är märkvärdiga :D
Sen kan det kanske vara rätt intressant ändå, vad vet jag. Har ingen aning vad de gör för sina medlemmar faktiskt.


exakt! det känns supermuppigt att jag ens gick och tog testet men jag är glad att jag gjorde det för det har höjt min självkänsla en del, ibland har man ju funderat om man är lågbegåvad på något sätt lol - nu har man på papper att man inte är det :thumbsup: iofs är det vanligt att det känns så https://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-effekten
det är lite träffar, kan vara typ kubb-turnering eller pub-träff osv. sen tror jag man får hem någon tidning med oklart innehåll.

This post was edited by Simon on Jun 20 2019 06:59am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 20 2019 10:51am
Quote (Simon @ 20 Jun 2019 13:42)
gick med bara för att jag fick chansen utan att jag riktigt förstår vitsen med det, jag kommer antagligen inte gå på någon av träffarna eller så.
har inte berättat och tänker inte berätta för någon irl någonsin. den stämpeln vill man inte ha :D


Ska posta på din Fajzbouk

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 21 2019 08:08am
Glad midsommar alla :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,945.22
Trader: Trusted
Jun 21 2019 01:47pm
Glad Midsommar!

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 21 2019 02:09pm
Quote (Simon @ 20 Jun 2019 11:17)
om ni var intresserade så kan jag meddela att jag inte fick lägre irl än vad jag fick online :banana:


Vad kostade det att göra testet?
Mvh för slö för att googla själv.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1424042414242424342444356Next
Add Reply New Topic New Poll