Quote (SCXiao @ 20 Jun 2019 12:57)
Trodde du var den typ av kille som kastade flaskor utan kork :bonk:
jag utnämner fan dig till swesubs officiella historiker
det finns inte ett swesub-moment du inte kan citera vid rätt tillfälle

Quote (Fil @ 20 Jun 2019 13:31)
Förstår vad du menar, det är väl kul själv att få kvittot på att man skulle duga i den gruppen också. Men det känns som klubben för dom som tycker dom är märkvärdiga :D
Sen kan det kanske vara rätt intressant ändå, vad vet jag. Har ingen aning vad de gör för sina medlemmar faktiskt.
exakt! det känns supermuppigt att jag ens gick och tog testet men jag är glad att jag gjorde det för det har höjt min självkänsla en del, ibland har man ju funderat om man är lågbegåvad på något sätt lol - nu har man på papper att man inte är det

iofs är det vanligt att det känns så
https://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-effektendet är lite träffar, kan vara typ kubb-turnering eller pub-träff osv. sen tror jag man får hem någon tidning med oklart innehåll.
This post was edited by Simon on Jun 20 2019 06:59am