d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1422342244225422642274356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,076
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Feb 24 2019 06:13pm
Quote (SCXiao @ 13 Feb 2019 16:47)
Det är 2019 och folk tar fortfarande Coldswede på allvar???


är du fortfarande arg för att jag dödade din sorc för typ 5 år sedan? :zzz:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 26 2019 12:25am
Quote (SCXiao @ Feb 13 2019 04:47pm)
Det är 2019 och folk tar fortfarande Coldswede på allvar???


Quote (Orvar @ Feb 13 2019 06:13pm)
Fortfarande? :wacko:

Tänkte mer att det är 7 år senare, nu om någonsin tänkte jag att man kunde ta honom på allvar


Det finns vissa saker jag inte ens kommer ta seriöst 2029.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Feb 26 2019 12:58am
Quote (Spetch @ 26 Feb 2019 07:25)
Det finns vissa saker jag inte ens kommer ta seriöst 2029.


Quote (Spetch @ 8 Aug 2010 00:10)
Välkommen till jsp.
Vi är ungefär lika seriösa som /b/ eller existenz.
Puss


Är det så?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 26 2019 02:06am
Quote (SCXiao @ Feb 26 2019 08:58am)
Är det så?


Exakt, du fattar!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Feb 26 2019 12:26pm
Helvetes jävla kukrövballe vad jag hatar den här förbannade satans infekterade analslemsäcksförlösta bäverfittvintern.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 26 2019 02:33pm
Quote (Giraff @ 26 Feb 2019 19:26)
Helvetes jävla kukrövballe vad jag hatar den här förbannade satans infekterade analslemsäcksförlösta bäverfittvintern.


knappt vinter ju. ge mig mer snö och minusgrader för i helvete.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Feb 26 2019 11:30pm
Quote (Simon @ 26 Feb 2019 21:33)
knappt vinter ju. ge mig mer snö och minusgrader för i helvete.


Vi har haft både snö och kallt!
Blir antagligen mer av båda delarna.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 27 2019 01:00am
Quote (Giraff @ 27 Feb 2019 06:30)
Vi har haft både snö och kallt!
Blir antagligen mer av båda delarna.


såg nu att det blir minusgrader hela nästa vecka i princip! wohoo
saknas bara lite nederbörd :hail:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Feb 27 2019 03:28am
Jag klagar inte :thumbsup:

Member
Posts: 13,076
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Feb 28 2019 05:34am
bara det inte blir som förra "våren" då det var typ 30 grader i skuggan
Go Back To Svenska Topic List
Prev1422342244225422642274356Next
Add Reply New Topic New Poll