Quote (Fil @ 22 Jun 2013 22:05)
Alltså, det handlade väl inte om någon hederlighet. Vi hade en rätt så trevlig kväll och hon var ungefär lika sinnesnärvarande som jag var, jag var alltså inte särskilt påverkad.
Antar att jag inte pallade bara, vet egentligen inte varför jag lät bli. Hade åtminstone kunnat strula med henne och sen gå och lägga mig. Hon la sig till och med för att sova med mig, jag
tog bara av mig kläderna, la mig för att sova utan att ens antyda att hon borde ta av sig sina kläder, till sist gick hon och hittade en annan säng ^^
Har du rolig släkt att hänga med? Släktträffar känns som ren välgörenhet från min sida. Förutom när jag träffar på en av mina kusiner, han är rätt skön. Resten av släkten är bara dryg.
Hmmm tror du drar en klassisk överanalys. Kanske var hon intresserad, kanske inte över huvud taget. Antagligen fanns tanken i er båda att de går o ligga nu. Brudarna är ju största djuren efter lite alkoholintag^^ Men du gjorde väl inget för du inte ville, visst hon kanske såg bra ut men ibland vill kuken ha nåt med substans i (lol).
Ptja det är blandad kompott, har alltid känts rätt trist o dra iväg på släktgrejer men med åren har den känslan försvunnit och det är rätt trevligt med blodsband och släktträffar. En del är törra/svåra och rätt av dryga medan andra är riktiga pärlor. Vi var nog ett 30-tal till bords så de finns alla sorter, alla åldrar. Många är i min ålder, kusiner och 3-männingar, kan vara därför det är trevligt.
Hade med mig flickvännen och fick presentera henne för "storsläkten" (mycket mindre folk på Julafton ex) så de kändes också extra trevligt.
Är ju lite /fuck my life när det ska dansas runt stången... men det tycker 95% så vi brukar mest driva med det.
Jag har blivit en riktig traditions-sucker. Tradition är trygghet. nåt som jag inser mer o mer att jag mår bra av.
This post was edited by SpAz. on Jun 22 2013 02:13pm